bf-juni västerås
Hejhej!
Jag har försökt läsa er tråd men nu ger jag upp vid sidan 30!
Jag ska flytta tillbaka till västerås efter några år i stockholm och det vore så himla kul att träffa andra som har och ska ha barn och bor i stan!
Jag är lite efter er, på ultraljudet idag sa BM att jag har bf 30 juli men jag hoppas inte det gör något. Jag väntar tvillingar, precis som någon mer här också gör. Två små pojkar, förmodligen enäggs. Jag kollade kön bara för att sonen, Loke, fick heta bebis, korven, knölen...ända tills papper om böter om vi inte gav honom ett namn började dimpa ner i brevlådan! Så nu ska vi ha namn klara innan bebisarna kommer!
Jag heter Sanna, har nyss fyllt 30 och har en son på 19 månader. Vi bor ganska mycket i västerås trots att vi inte hunnit sälja huset i Stockholm än, jag behöver en del hjälp med sonen redan och sambon pendlar till örebro. Så vi bor allihop hos mina föräldrar! Ha! Tänk om någon sagt det till mig under min vilda tonårstid!
BF 9 maj- Hippygirl
BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
BF 22 maj - Bezilia (Anna)
BF 28 maj- vikh(sara)
BF 8 juni - Plogen
BF 9 juni - Nihao
BF 9 juni - Shia
BF 10 juni - MaraFara
BF 11 juni - Swweetiie
BF 17 juni - Happy73
BF 19 Juni - Sussi81
BF 22 juni - Lizzzen
BF 24 juni- Jolinsfaster
BF 24 juni- MumsMaräng
BF 24 juni- mmjohanna
BF 25 Juni - Angeni
BF 30 Juli - skuggspel (Sanna)
Jag fick äta dubbelt av järntabletterna ett tag. Nu äter jag både en multivitamin tablett och en Niferex per dag och Bm blev förvånad när hon såg att mitt järnvärde ligger över genomsnittet för de som inte är gravida! Yes! Slipper vara såååååå trött!

Jag längtar till våren! Det är så soligt och fint idag! Igår såg jag några tulpan..heter det knoppar? som stack upp i en rabatt! Vååååååår!