Plogen skrev 2010-04-23 20:07:14 följande:
Godkväll allihop! Jag har inte Facebook så jag hoppas förstås att våra intressanta diskussioner även i fortsättningen kommer att ske här! Igår morse var jag till bm. Allt var bra och järnvärdet hade gått upp till normalt igen, tack Niferex! Dock ligger jag fortfarande över snittet på symfus fundus, men det var inget att oroa sig för enligt bm. Däremot sa hon att jag skulle räkna med att gå två veckor över tiden. Jag frågade vad hon baserade det på, och då sa hon att när man mår bra och allt är normalt så blir det ofta så. Nån som har nån kommentar på det? Så det kanske är lika bra att man ställer in sig på midsommar eller nåt... Känns väl sisådär.
...och min första graviditet var kafastrofal och jag tror att jag ändå gick över 8 dagar...
Fast jag har för mig att det är vanligare att man går över än att de kommer för tidigt, men jag kan var helt ute och cykla.
Plogen va skönt att järnvärdet är bra igen!!
HippYgirl; Nu har jag också fått ischias! Det kom som en blixt från klar himmel igår och idag har jag svårt att gå. Benen vill vika sig helt utan förvarning. Jäkla skit detta!
Hoppas det är bättre imorgon, jag vet att det kan spela roll vilken säng jag sover i så jag håller tummarna för att morgondagen är snällare.
Nu hickar någon igen. Jag minns att Loke hickade mycket på kvällar och nätter också men det känns rätt skumt när det är två som kan hicka. Eller så hickar den ena och då sparkar och knuffar den andra.