bf-juni västerås
Nihao www.hitta.se/Route.aspxÄSTERÅS|6616316;1544629;Badelundavägen;2;;VÄSTERÅSDet var jättelätt att hitta, åsenlundsvägen var liksom andra avfarten mot hökåsen och sen var det omöjligt att inte se vart det var, smockat med bilar.
Nu är det bara bra mäklare och visning som fattas. Huset är så fint nu, knäppt att flytta då! Nehe, det var bara läkarbesök idag, inget ultraljud, så trist!
Nu har jag träffat mäklaren vi ska ha, hon verkar vara en riktig haj. Ska bli spännande att se vad det blir av det hela.
Vi har börjat buda på renoveringsrucklet på hammarby, jag tror dock det kommer skjuta i höjden för mycket. Det var mysigt men oääääändligt mycket jobb.. Jag vet inte.. Känns rätt drygt att flytta och fixa nu, det här huset känns ju så bra, det är bara läget som är helt åt pipsvängen!
www.hemnet.se/beskrivning/625720
Det är det här huset vi budar på. Galet? Japp.
Just nu leder vi budgivningen på rucklet men det kommer nog ändras imorgon.
Nihao; Kul med bygget!
Shia; Vad blev det för outfit?
Jolinsfaster; Va bra du är som vågar kräva svar av dem! De borde ju minst varnat innan! (Bajschef!)
Start på mammaledighet:
16/4 Bezilia (Anna)
Nu Skuggspel (Sanna)
Grattis!!
Jolinsfaster: Va arg jag blir när jag läser ditt inlägg! Man får nog inte säga upp någon pga att de jobbar för långsamt så de tog till knepet arbetsbrist..
Men du, ring VLT!!!
Hej alla!
Yes yes yes! Vi vann budgivningen! Nu fick jag mitt drömruckel! Alldeles för litet, för dyrt och inte renoverat sedan nittonhundrafrusifast någon gång..

Har ni tips på en bra BM?
Jag kommer inte palla flänga fram och tillbaka till sthlm länge till vill jag lova! Där har jag bm på söder, på mammamia, ultraljud varannan vecka på KS och specmödravård/läkarbesök andra dagar ev varannan v på KS.
Galet! Dessutom flytta, renovera hus och vara gravid med tvillingar.. hejja!
Vi kommer bo på hammarby, jag antar att det finns mödravård på oxbacken men läkarna där är riktiga klåpare! Otroligt dålig erfarenhet av dessa och då tänker jag att bm där kanske inte heller är helt lyckat? Om någon kan rekomendera någon bra bm vore det toppen!