Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Kom på att jag är på försök två totalt, men faktiskt första efter X så jag ändrar...
Kom på att jag är på försök två totalt, men faktiskt första efter X så jag ändrar...
Sunflower! Hoppas allt går bra idag!
Sunflower, tänker på dig. Ta inte ut det värsta i förskott - det behöver inte vara någon fara.
Själv fick jag mens i dag, eller bruna flytningar vilket jag tolkar som början på mens. Hoppas det i alla fall.
Så jag har bestämt mig för att ta en paus på ett par månader och sedan göra ivf i Köpenhamn. Under tiden ska jag försöka leva lite normalt, men jag tittar nog in här då och då ändå.
Kram
Ja Mika! Nu har du ju övertalat mig att stanna! Klart du ska stanna!
Ja, det tycker jag nog du ska göra!
http://www.socialstyrelsen.se/tillsyn/anmalafelbehandlingellermissforhallande
Mitt var 15 mm i diameter, men jag hade ju mycket lägre hcg än du. Å andra sidan blödde jag hela tiden. Gjorde du också det?
Jag har funderat lite på vart allt blodet kommer ifrån? Är äggledaren väldigt blodkärlsrik? Känns ju bara som ett litet pytteorgan, det är så konstigt att det kan blöda så länge/så mycket!
Som när ni som åkt in akut haft två liter blod i buken, vilka blodkärl kommer det ifrån. Eller jag som blött i sju veckor... Men det kanske inte kan koagulera inne i buken.
Fast små blödande skador på lever och mjälte låter man ju ofta läka av sig självt och det är ju stora jätteblodfyllda organ... Mysko