Sunflower Sthlm skrev 2011-01-05 15:46:07 följande:
Ja ni tjejer, nu sitter jag på gynakuten med blödningar. Skit är det men inte så mycket att göra. Försöker hålla humöret uppe, och det är ju trots allt inte kört förrän jag fått det bekräftat. Även om jag inte är särskilt hoppfull.
Åh gumman! Nej! Håller tummarna iaf! Meddela när du vet mer!
Mika: Jag tycker inte alls det är ett konstigt förslag, jag ses gärna och fikar, vi borde ju vara åtminstone fyra stycken här inne som bor i Stockholmstrakten. Skulle vara kul!
Angående blödningarna så får man väl helt enkelt anta att äggledarna har väldigt mycket blodkärl. Din störtblödning Mika är ju lite annorlunda, men det kanske är som du säger att det var två ägg... Jag har inte blivit undersökt sedan några dagar efter Metotrexatsprutan men jag har väldigt högt Hb i vanliga fall (runt 145-150) så jag har "lite att ta av". Har märkts lite när jag tränar men har annars gått bra. Det verkar ju faktiskt vara på upphällningen nu.
Frikadellen: KS Solna ger inte Metotrexat om Hcg är över 1000 som jag förstod det. Jag var som mest uppe i 850 någonstans tror jag och svarade bra på behandlingen. Däremot vet jag ju inte hur min vänstra äggledare ser ut. Ska ju få spola den så småningom för att kolla.