Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Nu börjar magen bli ok äntligen, men jag fattar inte hur jag har orkat detta tre gånger med en nyfödd dessutom :) Och då hör jag ändå till de som återhämtar mig snabbt.
Hej på er. Fortfarande trött men det går åt rätt håll. Har haft sådan värk i magen och tänkte fråga er som tagit bort en äggledare om det är normalt. Men idag fick jag världens äl-flytning så det är nog därför det molat på så. Känns bra att kroppen är på rätt spår igen, även om vi ska vänta lite till med nästa försök.
Kram
Intressant att så många känner av äl mer efter X, oberoende av om man fick metothrexat eller opererade bort äggledaren. Undrar vad det beror på.
RaraS: Det är ju ett tydligt streck för att vara BIM-4 jag tycker det verkar väldigt lovande!
Litet livstecken från mig. Jag har återhämtat mig efter operationen och mår bara bra. Njuter i fulla drag av min praktik på infektion, som det tyvärr bara är en vecka kvar på. Jag älskar verkligen att jobba på sjukhus och hoppas jag får ett vik där när jag är klar i oktober. Underbart sommarväder har det varit idag och jag tror jag kommer kunna fylla tiden bra fram till det är dags för oss att försöka oss på en fyra igen. Det blir någon gång i september tidigast. Stor kram till alla här inne, kämpa på!
Blir så glad för din skull, stort grattis!!