Veronica1 skrev 2011-01-19 08:23:49 följande:
Jag har lite molvärk i nedre delen av magen, men det kan ju vara efter skrapningen i måndags. Det som är jobbigast är det psykiska, att gå omkring att känna sig tok gravid, trött som en tröttjävel, sjukt ömma bröst, illamående & hungrig! Jag ska in & ta prover idag så jag tror att jag ska gå in på KK & säga hur jobbigt jag har det, det kanske en nån som fattar!
Tack för att ni förstår & vet vad jag går igenom, så skönt att få skriva av sig här! TACK
Kram
Ja, det tycker jag verkligen du ska göra. Eller sätt dig och vägra gå förens de gör något. Det är bra att du inte har ont, men å andra sidan är det ju vissa här inne som inte haft ont alls innan operation. Jag tyckte min smärta var väldigt specifik, jag kunde nästan peka exakt var det satt. Det gjorde aldrig jätteont. Absolut inte så jag var tvungen att ta värktabletter, utan mer som lite en molande, ilande känsla. Jag tyckte också jag fick som "kall-känsla" ner över benet, som att någon hällde kallvatten från ljumsken ner längs benet på vänstersidan. Känslan kommer och går fortfarande men inte alls lika mycket. Jag antar att det är äggledaren som läker.
Jag hoppas verkligen du orkar stå på dig tillräckligt idag och att dom tar dig på allvar snart!
Lycka till!