• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Haha, ja det är ett ord som används sällan ;)
    Det molar på här trots värktablett. Hade ÄL förra fredan och kände att det kom från den rätta sidan...därför jag blir lite nojjig....mensen ska förhoppningsvis inte komma men..det är nästa helg i  såfall...så det är nog lite för tidigt att testa plus att jag inte vill jinxa det ;) haha jäklars vad man är nojjig o vidskeplig hahaha.

Jaa ...vette tusan :P

Kram

• Supers
    Ella Jade skrev 2012-03-23 14:09:57 följande:
    Fick se det pyttelilla hjärtat på VUL idag :D
    Härligt Glad
  • Supers

Blir så less...verkar som helvetes mensen är på väg...kom lite blod imorse...försöker tänka att det inte är mensen ....men känner jag min kropp rätt så är det nog så...:(
    Blir så ledsen o hopplösheten tar över...varför ska det va så här...evig väntan o försök...

'Nu ska jag väl inte ta ut allt i förskott men jag har inte haft nga specifika symptomer heller......
    usch blä o fyy..

Förlåt om jag spyr lite galla....:/

Kram på er alla! 

• Supers
    Grip skrev 2012-03-28 13:30:23 följande:

Petra: Usch va jobbigt för dig! Hoppas du mår bättre snart!

Supers: det var då självaste fan! Jag kan inte säga något som får det att kännas bättre så du får en kram istället!

Tack Grip..är så less...man kämpar o tajmar in äl o testar o grejjar...jäkla heltids jobb o ligga vid rätt tillfälle osv...blää nu har ju inte mensen kommit än men känner igen mina flytningar ...sooo
    Men men...tack för kramen o kram tillbaks.
  • Supers

Hejsan...

Tant röd har inte uppenbarat sig än men är väl på väg....
    Fick en meltdown igår :/
    Stackars killen min. Känns så hopplöst att testa o fixa o dona, och försöka leva ett sunt liv...o så lyckas jag aldrig bli gravid. Känner mig ofullständig..
    Rädd att jag aldrig kommer att kunna få barn....
    Vet att vi ska få hjälp om vi inte lyckas men i alla fall.
    Längtan efter barn har jag haft i mga år men det är ju inte förrän nu jag hittat någon jag älskar o vill ha barn med...usch o fy o bläää.

Alla i min bekantskaps krets har barn el är gravid & det känns i hjärtat så fort nån annan blir gravid igen..även om jag vill glädjas så blir jag lessen...

Undrar vad som är meningen med allt detta kämpande...blir som ett heltidsjobb att försöka bli gravid...

Jajaja..kände bara att jag behövde skriva av mig lite.

Kram till er alla.

• Supers
    tusa skrev 2012-03-30 18:27:45 följande:
    Förstår hur du känner, även om jag har ett barn redan, så var han inte planerad och jag var inte speciellt barnsugen då...han bara kom..

Nu när jag faktiskt velat ha barn i ca 5-7 år, men inte haft någon jag velat ha tillsammans med förrän för 2år sen, så väntade vi först ca 8 mån innan vi började försöka, det tog 10mån att få plus som ju slutade i ett jävla skit X!!...och så nu får jag inte ens mens så att jag kan få göra spolningen som jag ju faktiskt fått beviljat!! Skrikandes

Det ÄR surt Supers!! Ja, det tar liksom över, även om jag faktiskt lyckats stänga av rätt bra...är faktiskt inte LIKA fixerad och stressad längre, som innan och under Xet...jag har nog också gett upp lite...Hoppas det svänger snart för oss!!

Du får en kram och önskningar om hopp och styrka av mig {#emotions_dlg.flower}  
    Tack det värmer, jag har verkligen försökt att inte fixera vid det så mkt..och har lyckats i nga månader, opererades i januari tog bort en cysta o fick veta aatt jag har endometrios som oxå gör det hela lite svårare...vill verkligen få till det nu på egen hand.....

Har spolat min  kvarvarande ledare o det rann igenom fint...
    min läkare har bett oss försöka i nga månader innan vi tar kontakt med henne...så 2 försök till tror jag det blir sen får vi lov o utredas. min skräck är ju att jag inte producerar tillräckligt med ägg el nått annat som gör att det itne alls funkar. ska ju inte ta ut nått i förskott..men det blir lätt så tyvärr :/

Tack för kramarna o styrkan detsamma får du av mig. Hoppas mensen kommer snart.

Kram
  • Supers

hejhopp....

mensen kom som ett brev på posten.....den sstora besvikelsen har lagt sig...
    blitt förkyld igen...satans skit.vi verkaar aldrig bli kvitt denna förkylning. Jag som ville komma igång md löpningen..men icke sa nicke :/

Bara försöka nästa äl igen..om den infinner sig dvs.  
    Äter bara BDG just nu men vad kan man tänkas äta mera?? tips mottages, tempa? när ska man börja tempa, sex varannan dag? olika tidpunkter på dan..blir iofs svårt när man jobbar ;)
    tycker jag ligger me benen i vädret i minst 30 min men om det hjälper vette fan haha en skröna antagligen.

Nä nu lite vila..så jag blir frisk inför våran weekend i sthlm nästa helg, då ska jag unna mig en fest faktiskt..har hållt mig från sånt i 1 månad nu..vill försöka undvika alko..men nästa helg ska det partajas , vi ska på 40 års skiva ska bli skoj :)

kram till er alla. 

• Supers
    honeybunny78 skrev 2012-03-31 11:08:14 följande:
    Supers: jäkla skit! förstår verkligen hur du känner när man hoppas varenda jäkla månad och blir nerkastad på jorden varenda gång det inte går. Man får tycka synd om sig själv och hata det här! Det har jag gjort massor med gånger med. Tänk om man bara hade vetat hur det skulle bli så hade varit så mycket enklare att hantera. T ex i nov 2012 kommer du att bli gravid men innan dess kommer du få ett x. Då hade man ju stått ut med allt skit man får innan. Man skulle varit synsk helt enkelt :)

Har varit nervös hela morgonen för det där samtalet från sjukhuset om hur det gick för mina tre små ägg och ett av dem har befruktats och ska sättas in imorgon. Inget till frysen och det känns rätt nervöst att bara fått fram ett ägg ur en behandling, men det är väl allt som krävs egentligen, eller hur?! Bara att hoppas att det här ägget är the one and only!
    Ja vad spännande Skrattande håller tummarna, ska ta kontakt med min läkare nästa månad om vi inte lyckas.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3