tusa skrev 2012-03-30 18:27:45 följande:
Förstår hur du känner, även om jag har ett barn redan, så var han inte planerad och jag var inte speciellt barnsugen då...han bara kom..
Nu när jag faktiskt velat ha barn i ca 5-7 år, men inte haft någon jag velat ha tillsammans med förrän för 2år sen, så väntade vi först ca 8 mån innan vi började försöka, det tog 10mån att få plus som ju slutade i ett jävla skit X!!...och så nu får jag inte ens mens så att jag kan få göra spolningen som jag ju faktiskt fått beviljat!!
Det ÄR surt Supers!! Ja, det tar liksom över, även om jag faktiskt lyckats stänga av rätt bra...är faktiskt inte LIKA fixerad och stressad längre, som innan och under Xet...jag har nog också gett upp lite...Hoppas det svänger snart för oss!!
Du får en kram och önskningar om hopp och styrka av mig
Tack det värmer, jag har verkligen försökt att inte fixera vid det så mkt..och har lyckats i nga månader, opererades i januari tog bort en cysta o fick veta aatt jag har endometrios som oxå gör det hela lite svårare...vill verkligen få till det nu på egen hand.....
Har spolat min kvarvarande ledare o det rann igenom fint...
min läkare har bett oss försöka i nga månader innan vi tar kontakt med henne...så 2 försök till tror jag det blir sen får vi lov o utredas. min skräck är ju att jag inte producerar tillräckligt med ägg el nått annat som gör att det itne alls funkar. ska ju inte ta ut nått i förskott..men det blir lätt så tyvärr :/
Tack för kramarna o styrkan detsamma får du av mig. Hoppas mensen kommer snart.
Kram