Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Allt bra?
Hur mås det själv??
Grip: Åh missade det du skrev ...Gu vad spännande hoppas hoppas :)) Kram
Tant röd är här o jag e ju inte direkt överraskad. Telefontid med läkaren på onsdag... Spännande. Kram kram
Grattis Acinna :)
Hej på er,
Vilka underbart soliga dagar vi haft/har, passar på att njuta som tusan nu innan jobbet drar igång efter midsommar .
Igår pratade jag med läkaren och det gick väl bra, hon menade på att allt såg ju bra ut efter operationen, min kvarvarande äggledare likaså, hon misstänker att jag inte har nån ÄL el om jag inte producerar tillräckligt med äggblåsor. Vi kom fram till att jag ska prova Pergotime först innan det blir remiss till Gbg, min sambo ska lämna ett nytt spermaprov & sen förhoppningsvis kan jag börja med pergotime till nästa mens om allt är ok med hans spermier dvs, han har tagit ett prov 09 men dom ville ha ett nytt. Mina hormonprover från i höst såg bra ut sa hon.
Så det blir pergotime fram till hösten o funkar inte det blir det mest troligt en remiss till Gbg, kruxet är väl att vi inte varit tillsammans så länge..hon sa nått att dom helst vill att man ska ha vart ihop/ bott ihop i minst 2 år :/ men men...vi får hoppas att det inte avgör allt ;)
Vad har ni för erfarenhet av Pergotime? Kan tänka mig att alla reagerar olika, men det är ju värt ett försök i alla fall för att se om vi lyckas själva med hjälp av lite medicin.
Ja nu är bollen i rullning...och det gäller väl att vi/jag sköter mig o min kropp oxå, jag är ju en nojjig person o vill inte dricka för mkt & jag vet att jag måste sluta snusa......snuset är svårt men det ska gå :)
Jag har i alla fall kommit igång med tträningen, joggar nga ggr i veckan känns bra :) Hoppas trenden håller i sig bara :)
Dock har vi massa tillställningar varenda helg fram till våran semester....gäller att försöka ta det liiite lugnt i alla fall. Det är 40 o 50 års skivor, möhippa, midsommar osv.
Nästa helg blir dert Summerburst i GBG ska bli såååå kul :)
Ha det gott allihopa o njut av värmen. Kram kram
Grattis hällef :) Jaa jag får kolla upp det , allt ser ju bra ut både livmoder samt min kvarvarande äggledare.. Men men det visar sig :)