• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Åh dumma mobil..., ja det blir mest troligt pergotime efter vi fått svar ang min sambos spermier.
    Jag har högra äggledare kvar men har även endometrios ( inget jag känner desto mer). Mina hormonprover såg bra ut. Så nu väntar vi bara på svaret..ska få det i veckan. Funkar inte pergotime blir det förhoppningsvis IVF till hösten.

• Supers
    Mischa skrev 2012-06-12 20:16:06 följande:
    Men när den brast så fick ni skärande smärtor? Hur kändes det dagarna innan? 
    Jag hade molvärk till o börja me men det kan man ju som ha när man e gravid... kvällen innan fick jag typ hugg i magen, kändes som jag skulle svimma, kräkas o bajsa på mig. Det avtog på kvällen o kände mig lite öm på morgonen...min buk var dock jääävligt svullen. Sen gick det nga timmar på jobbet & jag fick samma symptomer igen..denna gång kunde jag knappt stå upp utan att det svartna....

Men jag blödde ingenting alls...största boven var nog cystan som spruckit,.

Åk in om det känns olidligt, lyssna på din kropp. Man känner ju den bäst själv.

Kram på dig 
  • Supers
    Mischa skrev 2012-06-14 16:38:26 följande:
    Tack! Mår jättedåligt nu, ta bort livmodern... det vore ju helvetet på jorden. Men det får inte bli så... 
    Åh gumman .....tänker på dig...Massor med styrkekramar HjärtaHjärta
  • Supers

Hej igen, Dum mobilen skrev ju inte ut allt här om dan.

Ja här var det mens o ännu inget svar ang spermaprovet...suck!

ringde gyn idag o hon började gaffla om att man får inte nå svar förrän alla prover är tangan..vilka prover? har ju tagit allt..nåja hon skulle lämna ett meddelande till läkaren..så får se om hon ringer.

Skulle ju habörjat med PT nu när mensen kom men...näpp då bidde det förskjutet.
    Nåjaa det är väl inga större problem iofs.

Stora kramar till er som kämpar ! Kram kram
    Å stora kramar till alla plussare :)

Kraaaaaaaam

• Supers

Hej hopp,

Äntligen fick jag tag på läkarn. Inge fel på min sambos simmare :) men det visste jag ju redan. Nu ska jag få hemskickat info om Pergotime & ett recept på detta så nästa mens så kör jag igång.

Denna mens varade i ca 2 ½ dag bara..så jag var tvungen o testa mig ifall att men det var ju negativt givetvis...svamlig man är. Min  kropp är nog lite rubbad efter min detox tror jag.

Det spelade ingen roll hur lång mensen är så det är bara o börja äta på femte dan :)

Så nu kör vi. :)

Glad Midsommar till er alla . Kram kram

• Supers
    kanske 4a skrev 2012-06-25 21:51:56 följande:
    Hej tjejer. Här går det inte så bra. Var på nytt VUL idag och först hittade han inget och sen en hinnsäck som är alldeles för liten (2 mm och jag är i v 6+0 idag). Så det verkar vara en MA den här gången, nedrans skit!!!! Aldrig ska man få vara glad. Nu vill jag bara att eländet ska komma ut så vi får börja om. Nytt VUL om 10 dagar om inget annat händer.
    Nääj :( hoppas att verkligen inte är så... Rynkar på näsan Fy fan vad tråkigt...
    Stora kramar till dig Hjärta 
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3