• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Bra tråd Kankse4a :) 

Lycka till nu :) håller tummarna. Min mens har precis tagit slut...så nu är det till o börja räkna igen o testa :/ men först en weekend i sthlm :)

Kram kram 

• Supers

Tusa: Stora varma kramar till dig Hjärta Förstår din förtvivan...fy bubblan :(
    Ta hand om dig nu/ er och rå om varandra.

Miljarder kramar till dig!!

• Supers
    Maximumtaste skrev 2012-04-11 10:02:43 följande:
    I söndags kom våran Lion till världen:) 3520 g och 50 cm lång:)
    Inte trodde jag det här för ett år den när vi fick utomkvedet.. Men nu är han äntligen här! Känslan är obeskrivlig!
    Härligt :) Grattis till er :) Kram
  • Supers

hejhej,

Bröt ihop i lördags ..usch...druckit lite vin o går in på FB o ytterligare någon som lagt upp en ultraljusbild :/ samt att en kusin som är mkt yngre som redan har ett barn & dom kan knappt ta hand om henne har fått en till bebis...helt otroligt! Livet är orättvist, små snorungar som pippar & skaffar barn till höger o vänster o låter mor & far föräldrarna ta hand om barnen...när det finns så mga som längtar såååå mkt efter barn & vi ska minsann kämpa som tokar tills man nästan ger upp...

Sorry om jag låter lite hård, menar inte att unga inte kan ta hand om barn....men just i detta fall blir jag lite...ja vad jag nu blir.

Har ingen aning om jag haft ÄL el inte, mensen ska väl komma nästa vecka & den lär ju komma så inga förväntningar här inte :P

'Ja..vad ska man säga....snöar gör det oxå & jag som skulle ut på morgonpromenad men inte en chans att jag gick ut i snöovädret fiuueee..

Näää dax för sena passet på jobbet...

Ha en bra dag allihopa..sorry för mitt lilla bryt ;) kram kram 

• Supers
    kanske 4a skrev 2012-04-17 17:14:51 följande:
    Supers: Förstår precis vad du menar, kram!

Här är det också depp, hur länge till ska man orka? Spottings igår och mens i natt, som en klocka, bläääääääääääää! Känner mig otacksam som längtar och deppar så, trots mina tre guldklimpar. Men jag vill så gärna ha en sista Gråter  
    Stora kramar till dig Hjärta
  • Supers

hej hej,

Snart har det gått 1 år sen mitt utomkveds......27 april förra året åkte jag in :/ & som en present så är mensen på väg oxå...
    Snart orkar jag nog inte ens bry mig nå mer..itne för att jag trodde nått annat denna gång ...
    Känns som om man bara försöker o försöker & inge lön för mödan inte, kämpa ska man minsann hela jävla tiden.

Fiuuee säger jag bara!!  Måste försöka få telefontid med min läkare oxå för att höra efter om vi fortf ska försöka själva el om vi ska börja kolla vad som är felet...
    Känns som en lång process  & jag är samtidigt rädd för att få ett svar som jag verkligen inte vill ha....

Jaja...det var det för denna gång........vi får la se hur det blir...

Ha det gött allihopa. Kram kram 

• Supers
    Grip skrev 2012-04-24 22:43:48 följande:
    Supers: lilka du, jag vet precis hur du känner, känner precis likadant! Jag tycker du skall se till att kolla upp läget så du får veta om det är något galet eller ej. Är det det så vet ni vad ni har att utgå ifrån, och om allt ser bra ut så kan ni släppa den oron ett litet tag. Jag är grymt otålig av naturen och vi gjorde en utredning i januari/februari där vi fick reda på att ena äggledaren troligtvis är blockerad. De tyckte att vi kunde försöka ett tag till, men detta kommande försök blir nog sista innan vi går på ifv. Jag orkar inte längre gå och hoppas månad efetr månad utan att veta om det ens finns en fysisk möjlighet för att det skall fungera. På detta sätt gör vi något konkret som med all säkerhet också kommer leda till många tårar. Usch, jag är lite (läs mycket) rädd, så jag hoppas vi tar rätt beslut. Det lär vi märka.. Oj, nu handlade detta bara om mig, det var inte meningen! Kram till dig!
    Ingen fara ;)
    Tack..jo jag ska ta o försöka få till en telefontid med läkarn så fort det lugnar ner sig på jobbet lite..
    Ja det är ju bra att få veta, men samtidigt som du säger så är jag oxå rädd, rädd för att få det där svaret man inte vill ha :/
    förstår att du inte orkar, samma varje månad räkna, fixa , dona grejja....vi försöker oxå en gång till tror jag för jag hinner nog inte komma till läkarn innan nästa äl skulle jag tro.

Stora kramar till dig med :)

• Supers
    angio101 skrev 2012-05-10 18:26:42 följande:
    Hej alla,

Till slut på dag v41+5 (i måndags) behagade fröken Signe evakuera den invanda miljön och bege sig ut i det okända till oss Baby
    Grattis :)) 
  • Supers

Grattis till plusset Majbebbe :)

Har inte skrivit på länge, är tillfälligt arbetslös fram till midsommar sen jobbar jag igen. Var och hälsade på min kompis i uppsala förra veckan & deras snart 4 mån bebis...så gooooo...tyvärr dök ju tankarna upp om att jag hade haft en liten skrutt som varit 2 mån äldre...det är liksom oundvikligt.
    men men....så är det.

Väntar in mens nu...vi har väl inte direkt försökt 100 % vid ÄL men det visar sig. Ska ringa till gyn på måndag & boka in en telefontid med läkaren, tänkte att jag väntar och ser om mensen kommer el inte...då har vi gjort 4 el 5 försök efter operationen i januari.
    Samtidigt känner jag en rädsla av att göra en utredning.....tänk om ..ni vet att man får ett svar som amn inte vill ha :/ men det är ju nödvändigt tyvärr.

Dessutom har vi fått lite tråkiga nyheter ang sambons mamma, är det inte det ena så är det det andra.......
    Vi får försöka hitta ljusglimtar även om det känns motigt emellanåt.
    Sambon blir långledig nu .) Ska bli mysigt. O jag är nästan frisk efter ytterligare en förkylning som small till efter mitt besök i uppsala.

ha en super duper helg.
    Massor med kramar till alla Hjärta

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3