Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Återstår att se när jag testar med ett digitalt om ett par dgr.
Jag är livrädd just nu!
Hoppas-hoppas!!!
LillaFrugan:
STORT GRATTIS!
Jag hoppas jag någon gång får göra er sällskap, ni som är gravida! Men tyvärr blir det nog inte denna månad. Hade ÄL igår och min man är bortrest på jobb i veckan...visst myste vi på i helgen men sådan tur tror jag inte jag lyckas med....jaja, hålla tummarna kan man ju göra men jag har redan börjat satsa på nästa månad. Har räknat ut att ÄL bör inträffa när vi båda är hemma nästa månad! Yippie för det i alla fall!
Kul att höra från er, Mika och Sunflower!
Jag har väl också lugnat ner mig lite med skrivandet här i tråden men läser gärna! Även om det känns lite tungt när "alla andra" lyckas utan jag. Så självklart förstår jag dig, Sunflower, att du inte orkar läsa allt härinne...gisses vilket segt hcg du har haft. Hoppas det snart ger med sig... Och Mika, skönt att du har hittat en bra gyn! IVF i Sverige låter ju annars kanon. Lite billigare för dig i alla fall jämfört med att åka till Danmark med alla tillägg för resor och mediciner!
Lycka till och många kramar till er båda!
Lemis:
Ny månad och nytt försök! Denna månad går det nog ska du se!
Själv har jag lång väntan kvar..BIM-6 idag men inga solklara tecken ännu så inget hopp ännu. Min man var ju dessutom borta dagen före och på ÄL-dagen...så nej, det går nog inte denna gång för mig heller!