Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
De tuffa dagarna i tråden fortsätter ser jag...jag tänkter på er alla och lider med er!
LitenMy:
Inte behöver du hålla dig här ifrån för våran skull. Men om du inte orkar vara på FL så förstår vi ju såklart det! Kämpa på tjejen! Känns ju långt till måndag....men du fixar det allt!
Veronika:
Lycka till på operationen imorgon! Du får antagligen ligga kvar en natt på sjukhus...men vi väntar på dig när du kommer hem igen! Kom ihåg att det är helt normalt att vara helt förstörd första veckan...du har ju dessutom haft ett grymt högt hcg som ska ner till noll. Många kramar!
Lappgeten:
Visst är det underbart med djur! Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan min hund under hösten. Han tvingade mig ut på promenader och skidturer fast jag egentligen var heldeppad och ville ligga hemma och vara ledsen i soffan. Efter operationen och när min man inte var hemma så tog jag på mig ordentligt med kläder och gick ut och satte mig på en filt i park och kastade leksaker till honom, för jag orkade inte gå med nyopererad mage....men ut i friska luften kom jag i alla fall och man blir ju så glad när djuren är glada. Och ja, lägg gärna ut en bild på dina nya "familjemedlemmar" på gården sedan när de kommit!
LillaFrugan:
Trevlig resa!!!!