Lemis skrev 2011-02-04 18:59:44 följande:
Hej tjejer!
Testade mig idag på morgonen, men det visade ej gravid.
jag köpte ett cb digital test. Blev lite förvånad eftersom brösten ömma lite och är fylligare, men absolut inte jätte stora som många beskriver att dom blir när man är gravid och tyvärr kan jag inte komma ihåg om jag hade stora när jag väntade min son.
Det som gör mig bekymmrad är att BIM skulle kommit den 2 feb, men jag hade äl den 21 januari, så jag vet inte om min mens kommer lite senare då eftersom äl var så sen mig.
Blir skogstokig. Jag har köpt två nya test vanliga med streck och kontrillfönster från cb så jag får testa mer senare.
Men om man får x, visar det alltid ett plus på gravtest då? är så rädd att jag har fått ett x igen och att det är därför mensen inte kommer.
Jag vet, ovissheten är olidlig...jag hade ju tänkt vänta med att testa igen på söndag med mitt vanliga CB-test som jag har här hemma....men nu kliar det i fingrarna. Kanske testar imorgon bitti...får se hur det känns i kroppen.
Och att räkna dagar. Jag har ju gjort två försök innan denna månad och då har mensen kommit 16 dagar efter första dagen ÄL-testet gjort utslag. Tyvärr började jag testa lite för sent, på torsdagen för två veckor sedan, och då var testet redan superstarkt så jag vet inte om det var första dagen. Men om torsdagen var första dagen så kan jag räkna med mens imorgon (men var det inte första dagen så borde jag redan fått mens)....men antar det är normalt om den kommer någon dag sent också ibland så, vem vet. Brösten är lite ömma, men jag har ingen mystisk smak i munnen som jag hade förra månaden och vid mitt X.
Jag lider med dig! Men tyvärr betyder ditt negativa test idag ingenting...de digitala testerna ger inte alltid utslag tidigt...så var det med mitt X då hade jag köpt ett vanligt CB och ett digitalt CB och det vanliga CB:t visade positivt, rätt så starkt plus, och det digitala sa "Ej gravid"....förvirrande var det...men köpte ett nytt digitalt som visade "Gravid" två dagar senare.
Vänta ett par dagar, om du kan, och testa igen om inte mensen dykt upp! Innan helgen är över så vet vi nog i alla fall!
Kram-kram!