• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

AlexandraViberg skrev 2012-03-21 17:32:11 följande:
    Tjohoo i stugan!
    Visade ju mina äl-tester för er i veckan och det verkade som att jag haft en tidig ägglossning.
    Men titta här idag! Dessa tester är (den nedersta) från igår, dag 14 och de översta från idag, dag 15 vid samma tid. SHIT ALLTSÅ?! Jag har aldrig fått utslag på äl-tester! Dock känner jag att det är på höger sida så man får ju hoppas att vänster äggledare orkar överprestera och ta från höger äggstock nu!

Vi har kört varannan dag metoden, så vi hade mys dag 13 och imorse vid 5 tiden ungefär, dag 15.
    Sen detta test gjorde jag 13.00 och då blev det ju också en omgång
    Vad tror ni är bäst, att slänga in fler nu (har ju ändå fått in en omgång sparade spermier) eller att vänta tills imorgon och få in en till omgång sparade? (med sparade menar jag med att man inte tömmer gång på gång dvs nästan 24 timmar emellan)
    Härligt så ska det se ut! Jag hade väntat till i morgon och tagit en svängom då. Två gånger på samma dag räcker absolut. :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Ella Jade skrev 2012-03-23 14:09:57 följande:
    Fick se det pyttelilla hjärtat på VUL idag :D
    Härligt!! Hjärta
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

tusa skrev 2012-04-01 09:37:19 följande:
    kanske 4a har ju startat en tråd för olika tillskott och metoder. Kika över dit! Glad

tusa skrev 2012-04-01 21:37:08 följande:

Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen

AlexandraViberg skrev 2012-04-01 21:41:52 följande:
    Rekommenderas!
  • kanske 4a

Tack för reklamen och positiva ord om min tråd :) här är länken

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63236496.html

Idag fick jag positivt äl-test så snart är man skengravid igen. Åhhh vad jag vill plussa nuuu!!

• kanske 4a
    Supers skrev 2012-04-02 20:21:16 följande:
    Bra tråd Kankse4a :) 

Lycka till nu :) håller tummarna. Min mens har precis tagit slut...så nu är det till o börja räkna igen o testa :/ men först en weekend i sthlm :)

Kram kram 

Tack för tummarna, de behövs, börjar kännas ganska motigt. Men men, skam åt den som ger sig.
  • kanske 4a

Lycka till Tusa, tänker på dig som ligger där just nu!  Hjärta

• kanske 4a

Maximumtaste: Stort grattis!!!

Tusa: Jag beklagar verkligen det tråkiga beskedet du fick. Mitt hjärta värker när jag läser det du skrivit. Stor varm kram till dig och välkommen tillbaka när du orkar.  Hjärta 

• kanske 4a
    honeybunny78 skrev 2012-04-12 16:57:38 följande:
    Tack! Tyvärr gick det åt skogen! Började blöda igår och blodprovet idag visade negativt. Har spenderat dagen med att gråta och tycka ofantligt synd om mig själv. Har vi tur hinner vi göra ett nytt försök innan sommaruppehållet i juli.. Det innebär att vi hunnit med ett ynka försök på ett helt år... Fy vad allt ska ta tid!

Neej vad trist Gråter Stor kram Hjärta
  • kanske 4a

Supers: Förstår precis vad du menar, kram!

Här är det också depp, hur länge till ska man orka? Spottings igår och mens i natt, som en klocka, bläääääääääääää! Känner mig otacksam som längtar och deppar så, trots mina tre guldklimpar. Men jag vill så gärna ha en sista Gråter  

• kanske 4a
    Johanna5 skrev 2012-04-18 09:07:13 följande:
    Det måste få vända snart. Har äl när som helst, men vi får inte försöka. De vill göra en spolning först eftersom de misstänker rester som ökar risk för missfall. Läkaren hade semester den veckan jag hade behövt göra spöklikt denna månad. Bara att ta det nästa månad sa läkaren. Som om det inte vore någonting!! Men jag skulle smart ha fött ett barn och istället står jag mitt i en utredning och vet inte ens när jag kan få börja försöka igen. Jävla skit är vad det är. Känner mig mer ledsen och maktlös nu än när jag hade x och missfall. Det kommer ifatt nu tror jag....

Kram!! Det är jättejobbigt när det inte fungerar som det ska. Hoppas det löser sig.
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3