Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Hur mår ni som är preggo då?
Det är fint och fortfarande gravid! Vecka 8+4 idag så veckorna går långsamt framåt! Man är ju inte helt ok i kroppen, men det får man leva med! Så länge pyret mår fint så accepterar jag att må knäppt!
Just nu är min största oroa på det privata planet...min man måste kanske åka utomlands och jobba i tre månader och det känns sådär när man är gravid och knappt klarar av att ta hand om sig själv och hunden. Dessutom kommer han i så fall missa RUL...funderar på om jag ska boka in ett extra UL på en privat klink innan han åker i så fall, i vecka 12 blir det, om det blir. Så man kan upptäcka, typ ett MA tillsammans, och ta sorgen innan han åker...kanske lite negativit tänkt men ni förstår nog hur jag menar.
Jaja, egentligen inte idé att oroa sig innan något är bestämt, jag borde veta innan veckan är slut eller i början av nästa!
När tror du nästa resa till Köpenhamn blir?! Tycker det är så spännande! Min mans syster är nämligen homosexuell och jag tänker mycket på henne när jag läser om dina resor! Hon kanske vill gå igenom samma sak en dag och då är det intressant att läsa hur det går till!