• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Tusa: Dag 10 idag så vi får hoppas på glad gubbe inom ett par dagar, så insättning till helgen el början av nästa vecka. Pemberly nu när du säger det så är det nog "bara" 1 tvådagars ägg vi har i frysen.

Men vi har ju 2 hela försök kvar plus ev frysförsk men vi håller tummarna för denna omgång :)

• Supers

Kanske4a: Åh stackars liten, skönt att det gick bra i allafall. Ingen gla gubbe än :( blev lite deppig då min bästa kompis fick en liten dotter igår. ... glad för deras skull men det känns inom en varje gång. ..ha det gott kram kram

• Supers

Tusa: nä bara äl testar..nja tror jag borde få glad gubbe imorrn el lördag så insättning nästa vecka.

Härligt med vul :)

• Supers

Ja på onsdag gäller det. O vi håller tummisarna att ägget överlever och sen fäster sig ordentligt :)

• Supers

Tackar allt gick bra och ägget överlevde upptiningen och hade delat sig fint. Nu är det den lååånga väntan ...

Kram på er.

• Supers
    tusa skrev 2014-03-05 23:11:55 följande:
              SUPERS     

När ska du testa??

Det blir om 14 dar om jag inte tjyvtestar ;) Hoppas hoppas verkligen på detta nu.
  • Supers

Tack söta ni än så länge känns allt kolugnt ;) fråga mig i nästa vecka hihi :)

• Supers
    kanske 4a skrev 2014-03-07 18:27:30 följande:
    Åhh det bara måste vara eran tur nu!! jag har äl nu så jag tycker vi bestämmer att du och jag ska plussa om en dryg vecka :)

Jaaa det hoppas jag med :)) kramis
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3