Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Stort Grattis :) gud så mysigt :)
Hel Tusa, kul att du är tillbaka. Här har vi en paus som sagt, tanken var att jag skulle försöka tappa nga kilon men det har väl gått så där..inte för att det är nån panik men nga kilo skulle inte skada, sen är det psykiskt jobbigt så jag kände att det var välbehövligt med en paus...även om längtan är stor.
Vi har 1 ägg kvar i frysen på första försöket,och om allt går bra kör vi i februari.
Tror att Lars som du pratar om var han som plockade ut mina ägg, minns dock inte efternamn el om han pratade skånska, jag var nog lite för nervös för att registrera det ;)
Vi körde oxå långa varianten med spray och sprutor,
Lycka till nu så hörs vi :)
Tusa: Gud vad duktig du är, jag o min sambo tränar mkt ihop men emellanåt får vi en svacka...gäller och hitta en balans ;) det har gått över förväntan denna vecka med 5:2, hela 7 hg ;) Alltid nått, man får bara ha koll på hur mkt och vad man stoppar i sig det andra dagarna. Ska försöka köra på även om det är jul snart :)
Ju äldre man blir desto svårare har jag märkt ;) inte lätt när båda är gottegrisar haha.
Ha en trevlig helg!! Kram
Tusa: Nej 7 hekto ;)efter toa besök landade ja på 1 kg ;) hihi
Vi tränar 3-4 ggr i v när vi väl kör. Vet inte om min vikt direkt är avgörande i fertilitets syftet..beror nog mest på saknad äggledare och endometrios..men det skadar inte att tappa lite av sambo kilona.
Tror inte att det gör nått att det är gravid vitaminer kör på :)
Tror nog att 5:2 funkar ett bra tag, men framförallt blir man mer medveten om vad man stoppar i sig och suget försvinner, sen får man ju tänka på vad man häver i sig det andra dagarna.
Sambon är på julbord och mitt fredagsmys blev en apelsin..ät inte ens sugen på nått annat...få se hur morgondagen blir ;)
Köpte den boken av Ulrika Davidsson mga goa recept som man laga till middag :)
Vi får se hur det går.
Ha det gott!
Kingston: Vad trist..min mens kom oxå idag, hoppades på att vi skulle lyckas själva denna gång men icke :( Bara fortsätta kämpa med ivf:en. Tråkigt och kämpigt. Stora kramar till dig.