• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

kanske 4a skrev 2014-04-03 20:28:21 följande:
    Hej vänner. Läkaren ringde igår och hcg har stigit från 680 till drygt 1000, hon sa inte exakt. Jag tycker det känns för lite men hon sa att det var normalt. Men frågan kvarstår ju varför jag fick "mens" och varför de inte såg något på vul. Det känns fortfarande inte som det kommer gå vägen, mitt förra X ökade hcg normalt också. Men då blödde jag hela tiden vilket jag inte gör nu. Men å andra sidan blödde jag ju som  en mens denna gången i början. Jag blir galen av allt ältande och funderande. Vill bara ha det överstökat nu, kommer gråta floder vill så gärna ha denna lilla skrutt . Ska tillbaka på måndag för nytt hcg och nytt vul, då så får jag domen. Då ska man kunna se något om det är normalt. 

kram

Stor kram till dig också Saffron, jag beklagar verkligen 

Åh gumman hoppas verkligen att det går vägen, stora kramar!!!
  • Supers
    kanske 4a skrev 2014-04-05 08:47:42 följande:
    Hej tjejer. Tog ett digitalt i morse kom snabbt upp +3 bra eller dåligt? Vi får se på måndag.

Åh spännande hoppas hoppas , håller tummar och tår kraaaaaam
  • Supers
    kanske 4a skrev 2014-04-08 13:48:14 följande:
    Det sket sig totalt. Akut op i söndags och nu är höger äggledare också borta. Känns väldigt tufft men nu tar vi en tag i taget. Skitförsäkring har man med så jag lär inte få ett öre.

Nä vad tråkigt :( fy fan....beklagar verkligen. Stora kramar till er.
  • Supers
    Kingston skrev 2014-05-15 10:49:34 följande:
    Nu sitter jag här på kk med en klump i halsen... Är säker på att något är knas! Fan fan fan

Hoppas inte :( Varma kramar till dig.
  • Supers

Hej hej, det var ett tag sen men läser inläggen varje dag :) Här är vi igång el jag är igång med sprutorna och på fredag ska vi till gbg på UL och titta till äggstockarna. Hoppas nu allt ser bra ut. Kram till er alla och kämpa på..känns hopplöst ibland. .men vi kämpar på..

• Supers
    kanske 4a skrev 2014-05-21 12:28:58 följande:
    Kikar in och vinkar. Hejja Supers!! 

Tack hur är det med er? Kramis
  • Supers
    kanske 4a skrev 2014-05-22 12:09:48 följande:
    Det går upp och ner. Har varit ok ett tag men idag var vi på fertiliteten och nu har de plötsligt kommit på att jag ska inte ha fler barn pga risk med fler snitt, ärrvävnad och tunn livmoder. Men det har jag haft sedan mitt andra barn och ingen har sagt att vi inte får skaffa fler. De har pratat om risker men inte sagt att vi inte får. Blir så trött, då har ju dessa tre år varit helt förgäves. Men vi får såklart välja själva om vi vill gå vidare med ivf, men det känns itne meningsfullt just nu. Även om jag förtvivlat mycket vill ha ett till barn. Så nu snurrar det i huvudet igen... Alla prover var bra, men vad hjälper det nu. 

Åh nej vad tråkigt att höra :( Kan tänka mig att det är jobbigt....ledsen för er skull. Tänk om det bara vore enkelt nångång. ..

Stora varma kramar!!!
  • Supers

Saturnus: Nä fy vad tråkigt!!! Kan det liksom bara gå vägen för oss alla....

Kram på er.

• Supers
    tusa skrev 2014-05-28 23:20:07 följande:
    Kikar in och säger hej 

Här möts man som vanligt av en blandning av glada och sorgliga nyheter.. 

Pepp till er som går igenom svåra tider nu... Jag vet var ni är och hur otroligt tungt och hopplöst det känns. Hoppas ni inte behöver vänta för länge på era små 

Kanske 4a: Oj..ni har ett svårt beslut! Ta hand om er 

Supers: Hurra!! Är ni i gång igen redan?? Så roligt att ni hann innan sommaren  När har ni ÄP planerat? Är det ett nytt 3-pack ni köpt? v. 18+0 här idag och varit på RUL där allt såg ok ut, förutom att Liten är ganska liten och vi ska dit igen om 2,5v. Hur mår du nu? Taggad, orolig, lycklig?

Hej Tusa kul o höra ifrån dig. Vi har ÄP imorgon :) Vi är på 2:a gratisförsöket så vi hoppas på mga befruktade ägg även om detta ska lyckad :)

Mysigt att ha en liten i magen...hoppas lillen börjar växa mer el så är det bara en liten en helt enkelt. Jag mår bara bra, lite nervös är man ju men allmänt är det ok. Inte så stressad jag jobbar inte nu så vi ska se om det gör någon skillnad med tanke på stressen.

All lycka till o kika gärna in igen. Kram
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3