• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Tack för all pepp..det är fan inge lätt o ruva :/ dag nummer 5 och jag känner typ ingenting. Nu i dagarna borde ägget fästa om det fäster....10 dar kvar till testdag.

• Supers
    tusa skrev 2014-03-10 12:32:41 följande:
    Jag tyckte också det var jättejobbigt under ruvartiden!! Hade inga känningar alls, om nånting kände jag mig påtagligt tom, så var HELT säker på att det inte lyckats, så plusset på stickan kom som en verklig chock, kunde inte tro mina ögon!! Hade inge symptom alls alltså förrän under veckan efter plusset. Brösten kändes så klart, men visste ju inte om det var på riktigt eller bara Lutinusen(progesteron).

Jag plussade suuuper svagt på BIM -1. När har du BIM?

Ja det är en pärs. Äter ju inga extra hormoner när det är o stimulerat. Bim väntas till helgen ... har lite små stickningar o lite molvärk men ytterst lite. Tyvärr bara att vänta..
  • Supers

Åh tack..vågar verkligen inte hoppas föe mkt. Nu i em har det molat på och huggit på höger sida. Bra el dåligt vette tusan... vänta vänta vänta :p

• Supers

Sanla: skönt o veta..tror fanimej att jag oxå har problem med sköldkörteln. .om det inte blir något plus denna ivf sväng så kommer jsg be att dom kollar upp detta. ..

• Supers

Å här verkar äckel tanten vara på väg :( tog grav test o det var ju neg såklart. Testdag på torsdag egentligen.....

Men det känns som om mensen är väg som sagt...känner mig bara tom..

• Supers
    tusa skrev 2014-03-26 06:35:27 följande:
    Supers hur har det gått?? Kom mensen eller var det grav. symptom?

Jag kände mig åxå alldeles tom, men pluset kom ju ändå.

Nä mensen kom..testade iofs inte på TD men det var ingen tvekan om mens..tyvärr tebax på ruta 1 och ev insättning först i vecka 23.....lång väntan....
  • Supers

Tusa: Tack.. ja det är ett under att man orkar. Hade gärna kört på direkt..men men..en dag i taget.

Kramis

• Supers
    kanske 4a skrev 2014-03-30 20:59:40 följande:
    Hej tjejer jag har full panik!! Tror jag har fått ett nytt utomkveds Jag fick min mens som vanligt 20/3 blödde som vanligt 4-5 dagar, som jag brukar. Testade negativt 1,2 och 3 dagar före mens. Har haft molvärk hela tiden sedan mensen slutade och tyckt det känts annorlunda, fick finnar för två dagar sedan. Tog ett äl test i morse dag 11 och det är positivt. Jag brukar ha äl dag 16-18. Kände att något var fel, fick en liten brun flytning på kvällen vid 18 och tog ett gravtest och det är jättepositivt! Hjälp!!! Jag vet att man kan blöda och vara gravid men jag har aldrig gjort det under mina tre normala grav. Varje gång jag fått sena positiva test och blödningar har det varit utomkveds eller missfall. Shit varför händer detta mig. Jag hade hellre sett att vi inte lyckades denna gången heller än ett X till. Då ryker min sista äggledare och det blir inga fler barn här .

Åh nej hoppas verkligen inte att det är så..Stora varma kramar!!
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3