Nu har jag varit tre gånger på KK idag, roligare kan man ju ha på en lördag. Först var jag ju där i morse och lämnade nytt HCG. Sen ringde de och sa att läkaren tyckte det var gränsfall och att jag måste komma tillbaka 14.30. Väl där trodde jag att jag skulle få den eländes sprutan och få åka hem, men nä då, först skulle de ta leverprover och jag kunde inte få sprutan förrän de var klara. Kl 16 skulle jag på övning inför en konsert på kvällen, så de skulle försöka skynda på. Men 15.40 hade de fortfarande inte fått provsvaren så jag frågade om jag fick komma tillbaka efter konserten och det fick jag. Så nu har jag varit där och leverprover var normala och jag har fått min andra metotrexatspruta. Så nu hoppas jag att det ger effekt. Tydligen ska värdet ha sjunkigt minst 15% efter en vecka och för mig skulle det ha inneburit 3486 eller något sånt och jag hade 3500. Så först tänkte läkaren att det fick vara men sen tyckte hon det var dumt eftersom mina HCG värden är så pass höga. Hon sa att det hade varit skillnad om de hade legat på typ 300 bara. Men nu vill jag inte vara med om detta mer, vill gå vidare i livet. Suck!
Zobeideh skrev 2011-03-26 19:31:19 följande:
När ni fick er första blödning efter behandling på x fick ni oxxå jätte mörkröd (nästan svart) blödning eller detta e något som jag ska kolla upp? :-/
nojjar för de minsta lilla, men inte lätt när man inte har så stor koll på detta

Jag har ju blödit i tre veckor nu och första dagen var det brunt nästan svart och sen har det varit ljusrött sedan dess. Jag tror att det är helt normalt. Svart/mörkrött betyder att det är gammalt blod som kommer.