Hëllef skrev 2012-03-19 21:21:41 följande:
AlexandraViberg: Knepigt ... Vilken tid på dagen brukar du testa? Du kan ju ha missat stegringen dag 7-10 men är det inte lite tidigt? Jag fick ÄL en vecka senare än vanligt av Borago, kan ju vara så för dig också eller att cykeln är lite allmänt ur fas efter X:et.
Jag testar vid 11 (ej morgonurin men inte druckit något innan) och sen kl 17. Någon dag bara vid den ena eller den andra tiden. Kan ju vara så, men känns konstigt att ha äl en dag efter att mensen slutat..
Vet inte om det har betydelse men hade svaga, svaga (alltså väldigt svaga) streck på grav test innan mensen kom. Vet att ÄL tester kan snappa upp hcg också, kan ju ha haft kvar i kroppen. Men verkar orimligt efter så lång tid det med..
Hmm! Bra info om senare äl. Får fortsätta testa då helt enkelt. Har ju massa, massa tester kvar så det gör ju inget! Men borde väl komma om minst 10 dagar tycker man. :O
Petra 334 skrev 2012-03-19 21:23:04 följande:
Ingen av de där är tyvärr positiva då strecken ska vara lika starka eller starkare än kontrollstrecket. Har du haft några känningar eller brukar du ha?
Nä, jag tycker ju det jag med, men finns de som säger att jag kunde haft det dag 8 när jag inte testade mig.. mellan de där testerna som är starkast på bilderna.. :S
Men känns ju orimligt med tanke på vilken dag det var..