Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Just ja! Håller timmarna för att allt går vägen för er denna gång :)
Just ja! Håller timmarna för att allt går vägen för er denna gång :)
Supers: jadu, jag tänkte om ni sagt tidigare! Ja vi har bara varit gift i ett halvår snart och varit tillsammans i 1 1/2 cirka. Vet man så vet man, helt enkelt! Så blaimar er inte!
Att ni inte är skriven tillsammans borde ju inte spela någon roll, tycker man. Krångliga regler tycker jag det verkar som!
Tack så mycket :)
Ja vi bestämde ju som sagt att dra på lite om någon frågar! Man vill ju inte falla på något så trivialt liksom! Vi har tid att vårt landsting inte har någon undre gräns på ålder. Vissa har ju 24-25 år för båda! Jag fyller 23 i höst så det är ju tur att vi inte har så! Tycker det är fult av dom att "bestämma" när det är lämpligt att skaffa barn.. Ojoj!
Busigt med smålögner!
Hëllef: åh tack så mycket! Det gör jag givetvis! Är så glad att jag hittade denna tråd efter mitt x. Så ska mycket till innan jag inte skriver här :)
Idag började utredningen! Känner mig glad och ledsen samtidigt!
Nu är det bara att vänta på att få börja ta prover under nästa cykel! Så första provet blir nästa vecka när mensen kommer.
Jag fick behandling för slidkatarr såhär på första besöket.
Jag hade många små fina ägganlag, nästan så att det var ovanligt bra, sa han!
Så det var ju kul iallafall.. Maken ska lämna soldater i rör imorgon.
Jag ska eftersom jag hade X få äggledaren spolad som första steg, så det kändes ju bra. Är det hemskt att hoppas liiiiite på att det visar att den också är blockerad? Så man får någon hjälp.. Blä, det känns t.o.m fel att skriva men det är lite så jag känner..
Under en halvtimme pumpades man med information och jag känner mig helt slut.
Men jag tror att jag har koll iallafall. På en halvtimme hade livet ändrats lite!
PUST!