-
Slänger in en bild imorgon om det fortfarande visar något alls :)Hëllef skrev 2012-03-30 22:57:56 följande:Håller tummarna så hårt jag kan!
-
Detta är från idag:
bim-6/7
otrixat
trixat
Det ser smalt ut men samtidigt inte.
Det ser utsmetat ut men samtidigt inte.
Men rosa är det och man ser det utan motljus.. men jag är skeptisk som tusan måste jag säga! :) -
Rekommenderas!tusa skrev 2012-04-01 21:37:08 följande:Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen
-
Fru galas! Visst är det fint ;)'blev en ny bil här!
Men har uppfattat att det i princip bara är trygg hansa som ger ersättning för detta. Många andra bolag verkar inte göra det. Så vi har tur i oturen så att säga! -
Ja vissa har det bra ;)
Lycka till med förlossning och njut av första tiden med den lilla så mycket som möjligt! :) -
Jag har inte varit inne här på nästan en månad! Vi var utomlands och det försöket "försökte" vi inte. Hade ingen koll på dagarna och levde precis som innan vi började försöka. Mensen kom och då kollade jag kalendern. Två dagar tidigt och det blev ingen semester bebis!
Igår ringde jag kliniken och vi börjar utredning 28 maj! Skräck blandad förtjusning måste jag säga.
Grattis till alla som lyckats och som fått bebisar när jag varit borta :)
-
Johanna: ja usch! Jag blir ju inte gravid alls utom ett x. Tråkigt att höra om missfall! Måste kännas riktigt tungt! Hoppas det är något de kan hjälpa med!
Själv tror jag att antingen den kvarvarande äggledaren också är igen täppt eller min Max 3 mm tjocka slemhinna.
Väntar spänt på spolning! Berätta gärna hur det gick för dig med den sen om du vill.
Man får vara rädd och förväntansfull tror jag utan att något är fel. -
ÅH! Sa till maken igår att äl är på antågande för att jag kände stickningar på vänster sida(!), den sida som har en äggledare! Och i morse fick jag utslag på äl test! (är på dag 15)
Skickade in soldater senast på dag 12 och nu i morse.
Hur hade ni skickat in som nu? Ikväll igen eller vänta tills imorgon?
Detta är sista försöket innan vår utredning börjar. Vill helst klara detta själv nu ;P
TIPS TJEJER?
-
Vi körde inte på två dagar innan utslag men när vi fick det så vart det en gång på morgonen och sen en gång på natten och dagen efter när stegringen gick ner på testet. Känns som att man försökt alla möjliga kombinationer av sex tillfällen nu alltså. Man hinner många på ett år ^^majbebbe skrev 2012-05-20 10:34:07 följande:nu när det gick hade vi sex typ en gång om dagen kring äl...
-
Majbebbe: vad kul att det funkade med distrahering för er. Inget som funkar här dock. Jag pluggar hela dagarna sen innebandyträningar och matcher 4-5 gånger i veckan, har varit på semester och hade ingen koll på cykeln alls. Inget har funkat. Kanske ska prova 10000 steg om dagen dock men med alla träningar osv så är det svårt! Men nu kanske det gick detta försök! Annars har vi hu kliniken om en vecka! :)
Ska börja springa nu också när spåret torkat!
Men alltid kul att höra alla andras seger historier :D