Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Tekla78 skrev 2010-12-18 20:25:55 följande:
    Tänk såhär, rent teoretiskt skulle du kunna ha fler ÄL än en just den månaden och om du då redan haft en och ni lägger ner försöken för denna månaden kanske du missar... Vi kör på när andan faller på (eller mer sällan än det för honom och oftare än det för mig...) oavsett om det är direkt efter mens eller strax innan. Man vet ju aldrig.

Imorgon har vi kalas för vår soon-to-be-tvååring! Vi har ju tänkt att alltid ha kalas helgen innan jul så att han får en "egen dag" och känslan att hans paket är just födelsedagspaket och inte julklappar. Av oss föräldrar får han en docka med tillhörande nappflaska, potta och blöja mm. Får se hur den presenten faller ut. Lite genustänk måste man väl ha ändå även om jag misstänker att det inte kommer att bli hans favvisleksak.
    Ja alltså vi fortsätter ju ha sex även efter äl, men inte så ofta sas. Kanske 1-2 gånger efter äl o fram till mens typ. Men denna månaden tänkte jag se till så att vi har sex åtminstone två dagar i veckan även efter jag haft äl. Dvs försöka få till det åtminstone 3-4 gånger till från äl-bim. Kör även med Glandin denna gång och hoppas på att det kan göra lite mirakel *ler*

Fyller han år på julafton eller? Bra att ni lägger upp det så, isf. Milo blir ju 2 den 7/1
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-12-18 21:26:55 följande:
    just det... var ju på UL i veckan Ett litet underverk fanns där i magen, men det var yngre än vi räknat så jag blev flyttad en vecka och nytt BF är 20 maj. Tror dock att den tittar ut den 13e i alla fall. :P Bilder finns i galleri och blogg. ny magbild finns också på samma ställen. :P
    Har kikat o läst i din blogg. Fina bilder ni fick! Skönt att det bara var en va?
  • MiAmore
    Jeskan: Kul att höra lite uppdatering från dig och att allt verkar flyta på som det ska
    På julafton ska vi vara hos Fredriks föräldrar. Jag skulle egentligen jobba, men är nu ledig ist. Gick från att jag skulle jobba 16-23, till att jag lyckades byta till 07:00-13:15, till att jag nu är HELT ledig Skrattande Dem ringde från jobb idag och undrade om jag kunde komma in o jobba imorgon på min lediga dag, om jag i gengäld får vara helt ledig på fred. Det tackade jag ju inte nej till precis
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Tekla78: Jo det har du nog berättat ja.. Jag prenumererar på den, så ska genast springa upp o kika i den
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Tekla78: Nu har jag kikat. Vad bra det blev Han är lik sin pappa, såg det ut som
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-12-22 19:56:55 följande:
    Tekla; jag prenumererar oxå på den tidningen å har kikat.. vad fina ni var.

Har gett Casper 2 mål med majsvälling å han verkar gilla det..  Mathias hade köpt med sig det hem igår så vi tänkte att vi testar å ser om han gillade det.. å det verkar han göra..  Inte så att vi enbart ska ge han det nu utan nått mål om dagen om vi märker att han inte blir nöjd alls på ersättningen.. sen ammar jag ju endel mål om dagen oxå.. så mycket jag kan ..
    Hoppas hans mage gillar det också. Kanske skulle börja med ett mål om dagen så ni märker om hans mage klarar det?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-12-22 20:12:46 följande:
    ja.. han fick ett mål igår å ett idag..  å han har bajsat idag utan magknip som han får ibland när han ätit för mycket av ersättningen..
    Ok vad bra
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-12-23 13:25:40 följande:
    Kikar in och vill önska er en God Jul!!

Har haft så mycket att göra så har inte haft tid med mig själv knappt, vill först beklaga att min spåkula inte fungerar som kanske min välvilja vill MiAmore, men vet att din tid kommer, vet precis hur drygt det är just nu,kram

Kul med en uppdatering från dig Jeskan!

Själv vill jag bara att det ska bli januari så att vi är på rätt sida om året, 43 dagar kvar idag! Vart tar tiden vägen!
    Kram på er!
    Fast jag har ju äl innan året är slut iaf, så vi får väl hoppas att din spåkula inte har HELT fel
    Spännande att det är så nära nu Hur känns det?
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9