Här peppas det, del 9
Tekla78 skrev 2010-12-18 20:25:55 följande:
Tänk såhär, rent teoretiskt skulle du kunna ha fler ÄL än en just den månaden och om du då redan haft en och ni lägger ner försöken för denna månaden kanske du missar... Vi kör på när andan faller på (eller mer sällan än det för honom och oftare än det för mig...) oavsett om det är direkt efter mens eller strax innan. Man vet ju aldrig.Imorgon har vi kalas för vår soon-to-be-tvååring! Vi har ju tänkt att alltid ha kalas helgen innan jul så att han får en "egen dag" och känslan att hans paket är just födelsedagspaket och inte julklappar. Av oss föräldrar får han en docka med tillhörande nappflaska, potta och blöja mm. Får se hur den presenten faller ut. Lite genustänk måste man väl ha ändå även om jag misstänker att det inte kommer att bli hans favvisleksak.
Fyller han år på julafton eller? Bra att ni lägger upp det så, isf. Milo blir ju 2 den 7/1
Dem ringde från jobb idag och undrade om jag kunde komma in o jobba imorgon på min lediga dag, om jag i gengäld får vara helt ledig på fred. Det tackade jag ju inte nej till precis