Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Kan det inte vara maj snart?  En arbetskollega satte griller i huvudet på mig igår.   Vi pratade om förlossningar, och krämpor både under och efter förlossningen. Då berättade jag att jag under en ganska lång tid nu har haft ont på höger sida ovanför höften, ungefär vid äggstocken. Då frågade hon om jag kollat upp det så att det inte var PCO. Hon själv hade tydligen fått det runt ett år efter hennes ena förlossning. Så nu har jag fått det på hjärnan, nu går jag och oroar mig för det.  Så nu längtar jag enormt mycket efter den 3 maj då jag ska till gyn på undersökning, så att jag kan få reda på om jag har PCO eller inte, så att jag slipper gå o oroa mig för det. Ja, så klart så hoppas jag ju att jag ska få ett vackert plus i stället, när jag ska graviditets testa mig på morgonen den 2:e. *ler* Oavsett så längtar jag något enormt mycket till maj månad nu så att jag får veta än det ena eller det andra.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Alltså jag är totalt hopplös.. Igår hade jag ont vid fogarna fram, och givetvis började jag genast hoppas. Och sedan igårkväll har det känts som att det drar o sträcker vid livmodern. Jag är bara på äl+4 idag, så det kan väl omöjligt börja kännas något redan?? Måste vara inbillning. Eller? Enligt fl. tar det väl visserligen 3-5 dagar för ägget att nå fram till livmodern, så HELT omöjligt är det väl inte. Men KÄNNS verkligen inte möjligt ändå. Åh! Jag är hopplös!!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tillägg: Är på äl+4 ELLER +5 idag. Vet inte exakt vilken dag ägget släppte

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Känns som att ingen läser det jag skriver för tillfället (värmen antar jag), men iaf.. Jag fattar inte hur jag ska kunna hålla mig ifrån att testa enda tills på sönd eller månd. Känner mig jättekonstig i magen. Det drar och spänner vid livmodern, och igårkväll kände jag mig jättesvullen om "tjejmagen".

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-04-24 15:35:12 följande:
    du får hålla dig helt enkelt. :P dumt att testa för tidigt och bli besviken. 
    hehe, jo jag vet.. Och jag kommer hålla mig tills på sönd, men det kommer bli en lååång vecka!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Åtminstone jag är här på Fl för att kunna skriva av mig, få o ge pepping om försöken till syskon. Visst kan jag prata om annat också, men det är detta som rör sig i mitt huvud nu o som jag känner att jag behöver skriva av mig om. Ber om ursäkt för att jag tröttar ut er med mina tankar o min oro

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Som vanligt när man skriver fr mobilen försvinner mer än halva texten > Jag bloggar om försöken till syskon o tankarna o känslorna kring det, men har inte vågat publicera det eftersom jag inte vill riskera att det ska komma ut till släkt o vänner ännu

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jäkla telefon!! Nu försvann mer än halva texten igen > Skriver längre uppd ikväll

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9