Cornelia13 skrev 2011-04-27 10:16:39 följande:
Hej på er tjejer!
Var ett tag sen nu (igen) dagarna går av sig själv tycker jag fast vi inte gör så mycket egentligen har startat en blogg som jag tänkte va modig och ge er adressen till
jagochlivetsresa.blogspot.com/ första gången jag lämnar ut mig på detta vis, så var snälla mot mig nu
Härligt att höra om era små som mer och mer blir sociala varelser jag förundras så mycket ibland över när Stella kommer och säger saker, det rör sig så mycket i dessa små huvuden så det är verkligen svårt att hänga med. Minde har ju också börjat att så smått prata ett ord hon använder flitigt är Oom vilket i princip betyder smaka/kan jag få. Hon älskar att smaka på allt och då menar jag allt, maken kom på henne häromdan med att stå och doppa nappen i en vattenpöl och när hon ertappandes är hon smart nog och säga -Mmmm
Håller mina tummar för er Tekla och MiAmore!
Kram
Vad roligt med blogg! Har lagt till din bloggadress bland mina "favoriter"
EGO: Köpte ett CB idag, ett sådant som ska kunna visa plus vid graviditet, redan fyra dagar innan bim. Ska testa med det imorgonbitti. Är på bim-5 imorgon, men om den är så känslig att den kan visa plus fyra dagar innan, så borde jag väl kunna få om inte annat så ett svagt, plus, fem dagar innan, om jag nu är gravid? *hoppas* Håll tummarna!
Är fortfarande väldigt svullen om magen, maken ser fortfarande också det; frågade han om han tycker jag ser svullen ut eller om det kanske bara är jag som tycker det. Och då sa han att "jo men du är lite mer svullen än du brukar vara". Har fortfarande "mensvärk" till o från som bara sitter i ett par-tre minuter åt gången, och som bara kommer på morgnarna, kvällarna och när jag vaknar mitt i natten. Det drar o spänner fortfarande vid livmodern, brösten ömmar och jag har rikliga flytningar..