-
-
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
-
Vi har funderat på om NIlas gnäll sista tiden skulle kunna bero på tänder men jag tror att det "bara" har varit en utvecklingsfas som verkar vara över nu. Dreglar gör han vansinnigt mycket och suger/tuggar på händerna och allt annat som han kommer åt. Men några tänder känner jag inte av än så länge. KOmmer ihåg att det var samma sak med storasyster och vi skyllde på tänder i nästan 2 månader innan första tande till slut kom vid 6 månader. Och då slutade jag fort att amma
-
Bodil och SigneSofia och Amanda
-
Oj vad många vi blir, vad roligt! Som ni andra redan skrivit så vore det kul om vi kunde sitta i parken så att vi ryms utan problem =)
-
Sofia och Amanda
Anna och Stella -
Oj jösses vad många som kommer på fikat imorgon!
Här har jag en småfebrig liten kille, så får se om vi kommer imorgon eller om vi stannar hemma en dag extra. Han fick ju sin vaccination i tisdags och igårkväll fick han feber och var allmänt grinig. Imorse var han feberfri men nu på eftermiddagen hade han pyttelite feber, men är mycket piggare än igår! Så vi får se imorgon...
-
orsdag 20/5 lunch/fika på Station kl: 11 (istället för scrapträff kl 13-16) Bodil och SigneSofia och Amanda
Anna och Stella
Linda och Emil (eventuellt) -
Buhu... jag vill också sitta i rådhusparken och surra och äta gla... lunch!!!
-
Ha det så trevligt tjejer och hörs igen efter helgen! :)
-
Det här börjar ju kännas löjligt!!!!
Linus har kommit tillbaka bra efter hans falska krupp-hosta, han blev förkyld efteråt, men jag tycker att det håller på att ge sig. Hade tänkt komma i dag.
Emilia har nästan temp varje vecka, inte mycket men dock och det tar ju på henns humör, såklart. Hon hade temp i går igen och klagar i dag på att hon är trött. På tisdag ska vi få komma och ta prover. Gluten. laktos, socker, sänka m.m och se om de kan hitta nåt. (detta har hållit på sen i i jul. Hon snarkar rätt mycket när hon sover och läkaren sa att de gör att barn blir väldigt trötta..... Skönt med en läkare som inte bara säger : "det är nog bara något virus"
Ja, ja vad jag fösöker säga är att jag inte kommer (idag heller) men jag skulle hemskt gärna vilja
Tänkte föreslå en "knytis-scrap-syjunte-fika-surra-variant" nästa vecka. Är det fint väder så har vi två uteplatser, en i solen och en i skuggan och är det dåligt väder så sitter vi i vardagsrummet.
Knytis-scrap-syjunte-fika-surra-variant-fika:
Onsdag den 26 maj klockan 11.00
Sussie - Linus (frukt)
Ha det så trevligt i dag på stan och hoppas att vi ses nästa vecka -
Knytis-scrap-syjunte-fika-surra-variant-fika:
Onsdag den 26 maj klockan 11.00
Sussie - Linus (frukt)
Maria och Emmy (godis)