• Förtjust

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Samlingsplats för blivande föräldrar i Umeåtrakten med BF ca dec 2009 - feb 2010.

Tråd 1 hittar ni här !
    Tråd 2 hittar ni här !
    Tråd 3 hittar ni här!

BF-/Födelsedagslista hittar ni här!

• Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
  • Sussieluskan

Det skulle vara jättetrevligt!! Tyvär har jag en dotter med lite lite feber fortfarande. 37, 6 - 37,8, dock feber. Om hon är feberfri i morgon så kanske vi kan komma en sväng. Det är ju inte dumt att komma ut om man har varit sjuk.

• kaksmulan

Hej och hå i tråden!
    Jag hinner knappt vara på nätet något nu för tiden. Det är verkligen mycket med tvillingar och jag är så TRÖTT! Nätterna är verkligen inget att leka med. Så fort en tvilling har somnat så börjar den andra att gruffa runt. Har man "bara" en bebis så kan man ju ganska länge ignorera gruffande ljud men nu när de är två så väcker de varandra... Suck. Men det blir (peppar peppar) bättre och bättre. Natten mot fredagen sov de hela natten utan att äta!!! De gruffade mellan 04-05 och jag trodde att det var matdags då men de somnade om utan att riktigt vakna så de fick sova vidare. Först vid 08 tyckte de att det var morgon och matdags (gissa hur brösten kändes då ).

Felixens♥, Ellendellens♥ och Krumelurernas♥ stolta mamma!
  • VeganMaria

Jag är peppad på fika på Mekka imorrn kl 10 :)

• carrots

Vi kanske kommer imorrn, vi också. Man är ju inte så effektiv med en bebis i famnen, så det är bäst att ta tillvara på  alla tillfällen som bjuds om filten ska bli klar över huvud taget!

• sofiaah

Vi kommer också till Mekka imorgon, det ska bli roligt att träffa er som kommer!

Lillaspindeln: Okej, jag kommer nog att gå på IKSU-gympan hur som helst, så ni får väl se om det passar för er också. :)
  • Alwali

Kaksmulan jag kan tänka mig att det är dubbelt  värre på nätterna. Vi har begåvats med en väldigt snäll nattbebis, peppar peppar. ÄR nog tur att du/ni har barn sen tidigare, som förstgångare är det lite av en chock att få dubbelt kan jag tänka

Hur går det annars, har de börat komma ikapp vikt och längdmässigt?

• FridaSofia

Eftersom Linaenn skvallrade när våran Emmie föddes så får väl jag göra samma sak ;)

12.28 anlände deras lilla pojke till världen så stort grattis från oss!

• Förtjust

Lillaspindeln: Vilken fin bild ni hade i BB-sidorna i VK igår! Jag har ingen tidning så jag får alltid vänta till dagen efter och kolla på vk.se.

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4