• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Anatha

Nej om jag tar i honom blir jag också kåt så det ledar alltid till att vi båda tillfredsställer varandra.

• Anonym

Händer väl ganska ofta,är sexigt att se min partner njuta och vice versa.

• Anonym (...)

Inte för tillfället. Det är ett straff han fått då han envisas med att starta tramsiga runkmaterialstrådar på FL. 

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-02-04 22:54:17 följande:
    Inte för tillfället. Det är ett straff han fått då han envisas med att starta tramsiga runkmaterialstrådar på FL
    Haha
  • Anonym (Mia)

Japp brukar ta glidmedel och runka av min man, härligt att ha all makten över hans njutning ;)

• Anonym

Hon runkar väl kanske 20 drag, lite pliktskyldigt de få gånger vi har sex som en del i förspelet. Annars aldrig.

• Anonym (*o*)

Det är mer vanligt att jag ger honom en avsugning eller att jag varvar, sällan jag bara runkar.
    Det handlar inte om att han är sugen men inte jag. Jag är också sugen, men vid vissa tillfällen inte på att få något själv.

• Anonym (mmm)

Inte så ofta, känner mig urusel på det tyvärr {#lang_emotions_embarassed}
    Skulle verkligen vilja kunna tillfredställa honom bra men blir så osäker...

• Anonym (=))

Jadå, det gör jag gärna och ofta!

Inte för att jag inte vill ha sex, eller för att han har högre drift än mig utan för att jag gillar det - och han med såklart!

• gitarr63

Mn fru runkar mig ibland tills jag sprutar. Gärna med massageolja. Hon gillar att se min njutning. Precis som att jag slickar och smeker henne tills det går för henne.
    Även om vi knullar för det mesta & min fru vill att jag ska spruta inne i henne.

Svar på tråden Runkar ni era män?