• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Peter37
    Anonym (mums) skrev 2010-07-18 17:06:06 följande:
    ja!!! ofta.. och gärna suga/runka och variera sig... älskar att leka med hans kuk... och om han blir för PÅ så får han runka medans jag sitter med ryggen vänd mot honom och smeker min fitta och rumpa svankar lite.. Han går igång som fan på det... sen vill han spruta mot min rumpa Skrattande
    Jag blir styv när jag läser detta...måste hitta ngn snart
  • Girl interrupted
    Anonym (mums) skrev 2010-07-18 17:06:06 följande:
    ja!!! ofta.. och gärna suga/runka och variera sig... älskar att leka med hans kuk... och om han blir för PÅ så får han runka medans jag sitter med ryggen vänd mot honom och smeker min fitta och rumpa svankar lite.. Han går igång som fan på det... sen vill han spruta mot min rumpa Skrattande
    Jag och min fd hade en variant på det, där jag låg på rygg med särade ben och smekte mig själv medan min kille stod på knä mellan mina särade lår och runkade sig själv, till åsynen av mitt smekande. Det var oerhört upphetsande för båda och jag brukade ge mig hän totalt. Skönt att se honom stå där och runka sig och jag vet att han gick igång på mig och mina fingrar. Det slutade med att han sprutade antingen på mina händer/fingrar eller mage/bröst.  Hela grejen var speciell. Vi kunde oftast tajma in våra orgasmer i den situationen hyfsat gemensamt. Allting måste inte fullbordas genom samlag. Just den här grejen gjorde vi till en skön konstart med en hel del variationer. Skönt att höra att Anonym (mums) har upplevt samma sak! Inspirerande!
  • Isnogood
    Anonym (Kille med tur) skrev 2010-07-18 16:46:25 följande:
    Exakt; alla kvinnor är egentligen lesbiska. Skönt att det äntligen blev sagt!!
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Anonym (Kille med tur)

Håller med, att bli runkad av en tjej som gillar det är bland det bästa som finns! Givetvis med någon smörjning så helst blir det nog duschen hos oss.

• Anonym (Kille med tur)

Håller med, att bli runkad av en tjej som gillar det är bland det bästa som finns! Givetvis med någon smörjning så helst blir det nog duschen hos oss.

• Pentra
    Anonym skrev 2010-07-18 16:21:54 följande:
    Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.
    Då känner du helt klart inte mig! Jag älskar att suga och runka min sambo.
    Jag sög och runkade honom i morse igen. Härligt! Tungan ute Sedan satte jag på honom tills han kom. Kunde bara inte låta bli... Tungan ute

Nu skall han vara borta i veckan och jag saknar honom och kuken redan... Så nu har jag ingen härligt ådrig och savande stake att suga, smeka, leka med och glida ner över på flera dagar...Gråter

/Pentra
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Pentra skrev 2010-07-19 11:54:16 följande:
    Jag sög och runkade honom i morse igen. Härligt! Tungan ute Sedan satte jag på honom tills han kom. Kunde bara inte låta bli... Tungan ute

Nu skall han vara borta i veckan och jag saknar honom och kuken redan... Så nu har jag ingen härligt ådrig och savande stake att suga, smeka, leka med och glida ner över på flera dagar...Gråter

/Pentra
    Så nu kommer vi känna igen dig de närmaste dagarna som kvinnan med den stirrande blicken som vandrar i grönsaksdisken, klämmandes på alla gönsaker, maniskt mumlande.

Själv funderar jag över vilka dimensioner ett stålrör måste ha för att inte böjas mer än ca 5mm på mitten. 160cm mellan infästningspukterna och en last mitt på om ca 50kg.
  • Anonym (Kille med tur)
    Pentra skrev 2010-07-19 11:54:16 följande:

/Pentra
    Skön beskrivning Pentra, själv hoppas jag få en liknande behandling senare idag...
  • Anexxet
    Girl interrupted skrev 2010-07-19 00:09:48 följande:
    Jag och min fd hade en variant på det, där jag låg på rygg med särade ben och smekte mig själv medan min kille stod på knä mellan mina särade lår och runkade sig själv, till åsynen av mitt smekande. Det var oerhört upphetsande för båda och jag brukade ge mig hän totalt. Skönt att se honom stå där och runka sig och jag vet att han gick igång på mig och mina fingrar. Det slutade med att han sprutade antingen på mina händer/fingrar eller mage/bröst.  Hela grejen var speciell. Vi kunde oftast tajma in våra orgasmer i den situationen hyfsat gemensamt. Allting måste inte fullbordas genom samlag. Just den här grejen gjorde vi till en skön konstart med en hel del variationer. Skönt att höra att Anonym (mums) har upplevt samma sak! Inspirerande!
    låter ju helt underbart..=) killen måste varit lycklig. Busar du så nu också?
  • Anonym

Japp, älskar att snabbt plocka fram den mellan varven, när barnen är utom synhåll, slicka lite på kulorna, och runka upp den i storlek, gör detta upprepade gånger för att sen smita iväg på övervåningen och få den att spruta!!

Svar på tråden Runkar ni era män?