• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Anonym

Ja... jag har runkat och sugigt av honom MASSOR av gånger utan att få något själv. Han har aldrig gjort så mot mej. Det känns lite orättvist faktiskt.

• Anonym (Kille)
    Anonym (yes) skrev 2010-05-15 17:10:00 följande:
    Jo det händer rätt så ofta. Ibland runkar tills han kommer, ibland turas vi om. Ibland runkar han av sig själv och jag får se på. Älskar att se nät det sprutar :)
    Jag älskar kvinnor som tycker om att se själva sprutetGlad ännu bättre är det om hon runkar honom ochså när sperman kommer. Det gör mig kåt att läsa om kvinnor som runkar av män.
  • Lotta Love

Funderat en del på detta sedan mitt förra inlägg. Varför är det så att vissa tjejer tycks tveka att runka av sin man? Det är klart, går det rutin och krav i det hela är det inget nöje. Men grejen att bara knäppa upp, plocka fram och runka av honom, utan krav på motprestation, är faktiskt både skönt och upphetsande för mig. Dessutom känner jag att jag har kontroll och det är ett enkelt initiativ. Nu i sommartider dessutom mer tillgängligt: förra helgen överraskade jag honom under en bilfärd och runkade av honom (se dock till att inte göra det i tät stadstrafik, lugn landsväg är att rekommendera och avslutningen tog vi parkerade på en busshållplats). Att runka av honom är enkelt och lätt spontant. Ser det som en viktig och stimulerande del av vårt sexliv. Det kanske handlar om hur pass trygga man är med varann och med sig själv, jag vet inte. Vill dock uppmuntra till mer spontant och kravlöst runkande, förutsatt att båda vill och (att man ser till att) det finns balans i ert sexliv!

• Anonym

Blir helt galet kåt när min fru tvättar, masserar och runkar min kuk i duschen eller bastun - det bästa är att hon gillar det lika mycket som jag, och älskar att se den spruta! Jag försöker dra ut på den ljuvliga behandlingen och hålla tillbaka hennes händer och fingrar för att förlänga njutningen men "dragkampen" slutar alltid på samma sätt - hon vinner och kan med triumf i blicken betrakta hur staken sprutar rakt ut...Tungan ute

• Anonym

Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.

• Anonym (Kille med tur)
    Anonym skrev 2010-07-18 16:21:54 följande:
    Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.
    Exakt; alla kvinnor är egentligen lesbiska. Skönt att det äntligen blev sagt!!
  • Marzenie o dziecko

Jag brukar runka och suga av min kille...brukar bli när jag har mens eller om vi har bråttom och ska iväg..annars så brukar det sluta med sex..vi har sex regelbundet...sällan att det går mer än 1 dag emellan.

• Isnogood

NÄPP, ALDRIG (!)

-Fast...det kan ju förstås bero på att ja inte HAR någon karl.... Obestämd

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Girl interrupted
    angeni skrev 2010-05-15 17:41:23 följande:
    Runkar ofta honom samtidigt som jag smeker mig själv. Det tycker han är väldigt upphetsande. Väldigt bra och mysigt om man inte vill ha sex men ändå mys
    Instämmer helt. Väldigt upphetsande! Skönt också när båda två smeker sig själva inför den andres ögon. Att se honom runka sig själv samtidigt som jag smeker mig och båda vet att den andre blir helt tokkåt av att se den andre...yes, ME LIKE!!! Instämmer också i det Lotta skrev om att runkandet behöver en renässans. Gör det enkelt, gör det skönt...
  • Anonym (mums)

ja!!! ofta.. och gärna suga/runka och variera sig... älskar att leka med hans kuk... och om han blir för PÅ så får han runka medans jag sitter med ryggen vänd mot honom och smeker min fitta och rumpa svankar lite.. Han går igång som fan på det... sen vill han spruta mot min rumpa Skrattande

Svar på tråden Runkar ni era män?