• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Rynkigutanpåslätinuti

Invärtes?

• Anonym

det händer men oftast så har vi sex:P

• Anonym (pilsk)

Jag brukar runka av min man, men för att göra allt lite smidigare och slippa torka med handduk överallt sedan så brukar jag ta den i munnen precis innan han kommer och ta satsen i halsen och svälja istället. Så blir det rent och fint efteråt.
    Igår hann han dock komma på mina bröst istället, sånt som händer

• Anexxet
    Anonym (pilsk) skrev 2010-07-20 14:38:02 följande:
    Jag brukar runka av min man, men för att göra allt lite smidigare och slippa torka med handduk överallt sedan så brukar jag ta den i munnen precis innan han kommer och ta satsen i halsen och svälja istället. Så blir det rent och fint efteråt.
    låter härligt
  • redneck girl
    Anonym (pilsk) skrev 2010-07-20 14:38:02 följande:
    ja det är ju det trevligaste att svälja.eller att slicka den ren.handukar är ju för tröööökigt.
  • I Blackrose I
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-20 14:22:53 följande:
    Invärtes?
    Var frågan till mig så är svaret: Ja. Flört
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Rynkigutanpåslätinuti
    I Blackrose I skrev 2010-07-20 16:08:21 följande:
    Var frågan till mig så är svaret: Ja. Flört
    Ja.

Har ni satt på en rundning på ena änden. Verkar inte så skönt annars..

Bra ide faktiskt. Måste vara en mäktig känsla när ni använder den. Stål har något obevekligt över sig när man tar i det.
  • I Blackrose I
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-20 16:12:33 följande:
    Ja.

Har ni satt på en rundning på ena änden. Verkar inte så skönt annars..

Bra ide faktiskt. Måste vara en mäktig känsla när ni använder den. Stål har något obevekligt över sig när man tar i det.
    Prova en gång vet jag. Ja, det är en mäktig känsla...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym

Jag brukar vilja bli tömd i bland . Kallar det för att få lite hand . Självklart ställer jag upp 100 % på min kvinna om hon vill . Men hon vill inte lika offta som mig så då får man tjata om lite hand mellan åt .
    När vi har sex så är hennes njutning det viktigaste ! Jag är noga med det ! Ställer upp på alla hennes önskningar !!

Tyverr är svaret offtast nej när jag ber om lite hand då det passar  Rynkar på näsan

Men här om dan då vi var hemma själva ( Barnen i skolan )så bad jag om lite hand ny dushad och fräch som jag var med . Hon satte i fåtöljen och drack kaffe och svarade att hon bara skulle dricka färdigt kaffet först. Jag klädde lyckligt av mig naken och la ut en tidning på golvet och ställde mig naken på alla fyra framför fåtöljen .  Snart kännde jag hennes hand omsluta min penis och så började hon mjölka mig . Jag bad om att hon skulle smeka min pung med andra handen samtidigt med och snart kunde jag bara stöna ut min njutning . Strax innan det skulle gå frågade hon om jag gick med på ett resmål jag hatar om jag får denna behandling varje dag framöver en tid då det är möjligt och jag kunde bara gå med på detta .  Vad gör man när man står naken och kåt och kvinnan har full kontroll på penis Skrattande

Snart sprutade jag ned på tidningen och vi hade en deal Skrattande

• Furstinna

Jag rynkar inte åt någon. Jag suger däremot gärna :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-22 12:50:18 följande:
     Jag brukar vilja bli tömd i bland . Kallar det för att få lite hand . Självklart ställer jag upp 100 % på min kvinna om hon vill . Men hon vill inte lika offta som mig så då får man tjata om lite hand mellan åt .

När vi har sex så är hennes njutning det viktigaste ! Jag är noga med det ! Ställer upp på alla hennes önskningar !!

Tyverr är svaret offtast nej när jag ber om lite hand då det passar  

Men här om dan då vi var hemma själva ( Barnen i skolan )så bad jag om lite hand ny dushad och fräch som jag var med . Hon satte i fåtöljen och drack kaffe och svarade att hon bara skulle dricka färdigt kaffet först. Jag klädde lyckligt av mig naken och la ut en tidning på golvet och ställde mig naken på alla fyra framför fåtöljen .  Snart kännde jag hennes hand omsluta min penis och så började hon mjölka mig . Jag bad om att hon skulle smeka min pung med andra handen samtidigt med och snart kunde jag bara stöna ut min njutning . Strax innan det skulle gå frågade hon om jag gick med på ett resmål jag hatar om jag får denna behandling varje dag framöver en tid då det är möjligt och jag kunde bara gå med på detta .  Vad gör man när man står naken och kåt och kvinnan har full kontroll på penis

Snart sprutade jag ned på tidningen och vi hade en deal

Jag hade lätt lovat något sånt under dom omständigheterna. Tur min tjej inte kommit på det än dock. ;)
  • Anonym (grodan)

föredrar att suga och han föredrar att jag suger med, men oftast har vi sex, de är bara när jg har mens vi stannar där, då suger jag tills han kommer och sväljer det, 

Svar på tråden Runkar ni era män?