• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Kille002

Det gör mig kåt att läsa att ni kvinnor runkar av era män.

• linjes

Klart det händer,oftast leder det ju till knull....

• Anonym (Smile)

Ja, jag gör det. Tycker om det och blir upphätsad av att runka honom

• linjes
    Janice01 skrev 2010-02-15 09:56:22 följande:
    Ja det tro tusan det! Fall man inte ställer upp för sin kille när man själv inte är sugen så skall man inte ha förhållande!
    Eh? Är allt så svart och vitt?
  • Anonym (yes)

Jo det händer rätt så ofta. Ibland runkar tills han kommer, ibland turas vi om. Ibland runkar han av sig själv och jag får se på. Älskar att se nät det sprutar :)

• Anonym

Absolut. Det är sååå upphetsande att runka av & suga av honom, blir ju skitkåt sjäv efter en stunds behandling

• angeni

Runkar ofta honom samtidigt som jag smeker mig själv. Det tycker han är väldigt upphetsande. Väldigt bra och mysigt om man inte vill ha sex men ändå mys

• Anonym (mun-gympa)

Nää kanske inte runka honom men jag tar honom i munnen istället samtidigt jag runkar honom....
    Är det samma sak som "bara" runkar honom???

Oftast när vi duschar tillsammans så "överraskar" jag honom men att ta honom i munnen så han stod o njöt...sen "våldtar" han mig så njuter vi tillsammans.

Eller

Han avbryter det och ge mig njutning genom att slicka mig eller fingrar mig...
    Lite olika....

• Anonym (Gärna)

Absolut gör jag det - och gillar det skarpt! Dock brukar det alltid sluta med att jag är så galet kåt att jag vill ha honom - att då sakta glida ner över honom, bli fylld av hans stnehårda k*k och rida honom tills vi båda kommer är bland det bästa vi vet. (näst efter bakifrånsex )

• Lotta Love

Sure, händer ibland och helt ok. Som alla småbarnsföräldrar kan man vara sådär dödligt trött och orkar inte dra igång hela processen (även om man vill). Har också hänt att han bett mig runka honom med glidmedel, när vi båda varit betydligt piggare. Han har en så bildskön kuk att det inspirerar, när vi väl kommit igång och jag tycker det känns som om många par underskattar runkandet. Han kan lika gärna pilla på mig, utan krav på något tillbaks. Jag gillar den inställningen, lite laid back och skönt och liksom tillräckligt för just den stunden. Allt behöver inte leda vidare.

Svar på tråden Runkar ni era män?