• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • Peter37
    Anonym (nartuligtvis) skrev 2010-02-13 13:16:17 följande:
    Ja jag runkar min sambo ofta ibland flera gånger /dag och han bara ligger och njuter och han brukar ge mig behandling ocksåRunkkåt sambo
    Så härligt!
  • Wroom

Runkar honom gärna även om det sällan stannar där. {#lang_emotions_dreamer} Är väl isåfall om jag har mens då jag inte har lust med själva penetreringen.

• redneck girl
    Wroom skrev 2010-02-13 14:30:37 följande:
    Runkar honom gärna även om det sällan stannar där.  Är väl isåfall om jag har mens då jag inte har lust med själva penetreringen.
    lika här.börjar man suga ,så väcker man ju en del känslor till liv;)och så känner man att man vill ha MER!
  • Anonym (kåtis)

runkar gärna av min sambo! men jag blir ju så kåt av att göra det så oftast slutar det med att jag oxå får njuta på ett eller annat sätt ändå

nåt som är kul är när jag är sugen men inte han. då lägger jag mig bredvid han i sängen och onanerar, och det tar då inte lång tid innan kuken är hård och han oxå vill vara med

• Janice01

Ja det tro tusan det!
    Fall man inte ställer upp för sin kille när man själv inte är sugen så skall man inte ha förhållande!

• Anonym (nartuligtvis)

Självklart runkar jag min kille, flera gånger dag, han pullar mig också ofta och jag ligger bara och njuter, han brukar använda en dildo.
    När jag runkar honom så brukar jag stoppa in ett finger där bak och ibland en dildo gissa om han njuter då.

• Judy

Ja det gör jag, oftast när jag har mens, annars blir det nog mer än bara runka. Ibland bara runkar jag av honom, och ibland suger jag honom.

Det har aldrig hänt att han fingrar på mig utan att han också kommer. Men jag gör det för honom ibland utan krav på gentjänster för att jag gillar det! Ibland runkar vi av varandra utan att ha penetrerande sex, om jag har mens eller så.

• Humlan0406

De få ggr som vi duschar ihop så brukar jag passa på att runkar av honom, skitbra med tvål. Men det händer oxå då att jag suger av honom, kan ju inte låta bli

• Pentra
    redneck girl skrev 2010-02-12 16:23:35 följande:
    ja det är en härlig känsla.eller suga och känna hur den växer till sig i munnen på en;)
    Japp! Håller absolut med! Helt underbart!

Mmm... Leka med tunga och läppar kring ollonet och sedan sakta sluka den ända in till roten och känna hur den bara blir större, grövre, ådrigare och känna hur hans kåtsafter bara rinner...
    Då min sambos kuk blir som störst kan jag inte ta den riktigt ända in till roten längre, men han har då aldrig klagat på min behandling iaf... Jag älskar att se min partner njuta av intimmassagen han får av min mun, min tunga och mina händer... Och det är helt underbart att känna hur hans kuk svullnar upp ytterligare strax innan han kommer i den härliga pulserande orgasmen...

/Pentra
  • namera

Ansluter mig till de andra här som tycker det är liiite svårt att stanna vid hand-behandling. Dessutom tycker jag det är bökigt och ganska krångligt att veta precis vad som är bra - ena dagen ska det vara löst och nästa hårt och hitochdit. Då är det andra enklare, regeln "djupt" är ganska lätt att minnas.

Vår älskade son, BF 2010-07-25
Svar på tråden Runkar ni era män?