• Peter37

Runkar ni era män?

Runkar ni av era män?utan att han gör ngt tillbaka?
    Jag och mitt x,brukade onanera åt den andre när den var sugen och man själv inte var det(hände inte mig så ofta)
    Var så otroligt härligt när hon tog lite hudkräm eller glidmedel i handen och runkade mig sakta tills jag sprutade..
    ngt som försigår hemma hos er?

• Svar på tråden Runkar ni era män?
  • linjes
    Anonym skrev 2010-02-12 18:20:35 följande:
    Tja, det händer väl. En enkel lösning för att slippa ha vanligt sex.
    Jag har hellre sex än runkar av,tycker det kan bli lite långtradigt
  • Anonym
    linjes skrev 2010-02-12 18:25:45 följande:
    Jag har hellre sex än runkar av,tycker det kan bli lite långtradigt
    Fast vanligt sex är ju så mycket jobbigare. Hellre långtadigt och snabbt överstökat än jobbigt och tidskrävande.
  • linjes
    Anonym skrev 2010-02-12 18:38:27 följande:
    Fast vanligt sex är ju så mycket jobbigare. Hellre långtadigt och snabbt överstökat än jobbigt och tidskrävande.
    Nää
  • Anonym

Jag vet inte hur många gånger som jag verkligen inte har orkat ha sex så jag bestämmer mig för att runka av honom.  sen börjar man bli lite tänd så då suger man lite.. vilket gör att man blir dyngkåt och sen är det bara upp att rida honom när man ändå har honom på rygg

och så slutar det alltid!

• maryestelle

Helt klart.Och jag är jättebra på det också!{#lang_emotions_tongue_out}

• VonBulldog

Svaret är helt säkert att det är mycket vanligt, men det är garanterat vanligare att hon suger av sin man, ett litet natta sug är mysigt.

• Anonym (tjej)
    Anonym (???) skrev 2010-02-05 11:31:34 följande:
    Är det bara jag som tycker att tjejer är kassa på att runka? (precis som vi män inte är vassast på att pilla en tjej till orgasm). Jag tycker det ger mer med gemensam onani.
    Har du visat tjejen hur du vill att hon ska göra då?
    Jag har blivit lärd och själv lärt ut hur jag vill ha det, me nvisst går det snabbare om jag pillar på mig själv. Men är ju mysigt om någon annan gör det. :)
  • Anonym (nartuligtvis)

Ja jag runkar min sambo ofta ibland flera gånger /dag och han bara ligger och njuter och han brukar ge mig behandling också
    Runkkåt sambo

Svar på tråden Runkar ni era män?