Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt

Hejhej

Ngn som har Dalai scarf? Har varit sugen hela veckan men börjar vackla nu. Har en scarfscarf o den känns lite mer användbar. Fast jeanjacka o Dalai är inte helt fel *babblar och vet eg. inte vad jag frågar efter*

En del Fondor kvar på Åhlens i Malmö, två grå och en hel del chalk.

• Sylt
    malinoski skrev 2010-02-16 08:15:46 följande:
    Om du köper din vanliga storlek så är det snarare en lång top och ingen tunika. Men den är superfin på, en goding som har fått oförtjänt lite uppmärksamhet tycker jag! :)
    Ok, tack. Brukar ha strl 1 och ibland 2. Men då skall jag nog satsa på en 2:a. Tackar!

Dunis --> Underkjolen passar mig bäst i strl 2 så jag kan ärva om du inte blir nöjd
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-02-16 16:45:35 följande:
    Det är bra det Jag ska komma ihåg det och nu blir jag ändå orolig att den inte passar för du är mindre än vad jag är. Tänk bara på pleated skirt. (åh andra sidan sitter den löst på mig i vanliga fall men jag gillar höfthäng )
    Men jag vill inte att den skall sitta tajt. Vill kunna ta stooora kliv, inte trippa som en prinsessa *bjuder gärna på en bild av mig själv där jag stegar fram som en militär* :D Det kommer att bli bra!
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-02-16 16:58:29 följande:
    Du menar trippa som en prinsessa som jag gör? Jag vill också kunna röra mig utan att spräcka kjolen Vi får se helt enkelt. Skulle den inte passa så finns det nog sätt att bli av med den.Såg just att mitt Deep fling paket kommit genom svensk tull. Hoppas jag slipper betala och att det kommer imorgon
    Jäpp, jag tror att du är prinsesstypen

Håller tummarna för ditt paket!
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-02-16 17:07:09 följande:
    Oh ja. Verkligen kvinnlig och princesslik! NOT. Känner mig snarare som Sporty Spice än Baby spice Tack!
    Haha, skönt med ngn som förstår
  • Sylt
    Tindrisen03 skrev 2010-02-16 17:28:05 följande:
    Är det ngn som vet var man kan få tag i en Fonda stl 2 helst vit men även blå kan funka... Har en rosa men måste ha en till..skönaste plagget ju Eller ska man vänta på en tomteröd klänning el en royal kanske?
    I fredags fanns det vita på Åhlens i Malmö *vet inte var du bor*
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV