Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt

Odd Molly för oss inbitna del IV

smulan0 skrev 2010-03-14 21:43:03 följande:
    det ska bli så himla kul att se allas bilder från OM-träffen! Ni måste ta mycket foto!Mabimao: Jag tror den är rätt normal, min 1a va för liten men jag har 2a i nylon parker coat också!
    Jag tycker också den är normal i strl. Jag har den i strl 1 och jag kan precis ha en tunn kofta under (typ everyday). Jag har strl 1 i lovely knit. Har strl 2 i ngra andra plagg.
    Allt beror på hur man vill att det skall sitta. Jag tycker att denna skall sitta lite "mindre" för att komma till sin rätt. Bakifrån är den fiiin
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-03-26 20:47:29 följande:
    aaahhhh vad less jag blir. Har sålt en blus på tradera där det tydligen var två minimala fläckar som jag inte har sett. Plagget var helt nytt men provat så jag vet inte om det är något från affären eller något som flygigt på mig i hemmet (fullt möjligt med två småbarn). Nu vill köparen häva köpet utan att ens prova att tvätta trots att det är ett plagg som lätt tvättas i tvättmaskin! Hur hade ni gjort? Gått med på att häva utan att hon ens försöker tvätta en gång??? Jag blir så less eftersom jag själv aldrig skulle va så dum! Jag har tom köpt saker som varit lite trasiga men där man lätt kunde laga dom själv och gjort det utan att kräva återköp!!! Givetvis försöker man beskriva plaggen så noga som möjligt och detta hade jag synat. Tror bara hon vill ha en anledning att häva köpet... Jag kan tänka mig att kompensera henne typ 10% och återköp om fläckarna inte går bort efter normal maskintvätt...
    Be om den bild. Sen hade jag nog erbjudit pengarna tillbaka. Har svårt för att deala när affären liksom är "klar" redan. Känns som att många sätter detta i system {#lang_emotions_undecided}
  • Sylt

Fick hem ett fynd idag *glad*
    En Hoodly Knit, rose, sprillans. Auktionen gick ut i fredags o paket i lådan idag.
    Åååh, detta är när Tradera är som allra bäst! Underbart med toppsäljare!

• Sylt
    fru vanheden skrev 2010-04-09 10:33:53 följande:
    Ingen som har sett en x-stitch i färgern white eller lite blue i storlek 2??Jag fick ju reklamera min i white för brodyrmärket satt på helt fel ställe och nu letar jag desperat efter en ny...
    Jag letar också efter en white i strl 2.... verkar svårt...
    Jag behöver iof inte ha årets, men vill ha en med vit "bakgrund" {#lang_emotions_smile}. Vågar inte riktigt lita på Tradera. Mailade om ngra och nästan ingen har kvitto och många som köpt beg osv.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV