Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt

Odd Molly för oss inbitna del IV

Denna tråd är farlig Cool för plånboken. Klickade precis lite hos Minzo.
    Men sen blev jag lite nyfiken på MissGreta - är det ngn som vet när imorgon det startar?

• Sylt
    Frusna flickan skrev 2010-06-24 00:22:23 följande:
    Jag har också klickat hos Minzo men deras lagersaldo stämmer aldrig. Det jag beställde fanns fortfarande kvar efteråt och kkunde beställas och de säljer rätt mycket i butiken. De har inget separat lager utan det är kläderna i butiken de hämtar. Man får nästan alltid mail om att varor är slut när det är rea. Annars är de bra och butiken är kanon tycker jag.
    Ok. Brukar man få besked snabbt om sakerna saknas på lager? Har inte hört ngt idag Obestämd *håller tummarna*
  • Sylt
    Frusna flickan skrev 2010-06-24 18:47:56 följande:
    Herregud så knasigt. Fick veta idag att denna gång rear de bara på nätet först så lagersaldot stämmer hyfsat bra. De ville för en gångs skull gynna webkunderna framför butikskunderna så man kan ha stor lycka där just nu. Om du har beställt och inte hört något idag ska det vara okej. Annars hade de ringt under dgaen om du beställde igår kväll eller tidigare. Jag pratade med dem förut.. Bla bla detaljer finns i min blogg
    Det låter ju lovande! Tack för info.

Fick förresten hem en Freja dress från provrummet.se . Tokstor - strl M satt som en sopsäck på mig... Den får åka tillbaka.
  • Sylt

Frusna --> Kan inte kommentera i din blogg. Ville bara säga att jeansklänningen är ganska rymlig (beroende på hur man är byggd iof) Obestämd. Jag hade en strl 0 och brukar ha 1 i LK, 2 i tunikor o dyl.

• Sylt
    Frusna flickan skrev 2010-06-24 21:33:59 följande:
    Tack för infon.. ånej tnker jag nu. Den kommer kanske att vara för stor Kanske borde ha tagit en 2:a? Men jag är rädd att bröna inte får plats då....
    Fast mina "problemområden" brukar vara överarmar/rygg. Ha liten byst (75B) och jag fick precisprecis plats i 0:an.

Klickade en gång till hos Minzo... *oops*. Men halva priset är svårt att stå emot, får prova o se vad som stannar Glad. Tyckte inte att missGreta var mkt att hurra för...
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-06-24 21:32:55 följande:
    Fick hem en fin 9th Sweater idag men det var tyvärr lite tight i ärmarna och över bysten. Tror inte att den kommer sitta bra om några månader heller tyvärr. Om inte ärmarna minskar i omfång. Typiskt...

Gud vad ni shoppar på rean? Är det bara jag inte som hittar något kul?
    Du har redan så mkt fint Glad
  • Sylt

Fyndade en LK, en "good t-shirt" och en alchemistry s/s hos Ajabaja! 50% och fanns en del kvar, bla jeansjackan i strl 1 - "synd" att man redan har en.....

Nu saknas bara en grandmas....

• Sylt
    smulan0 skrev 2010-07-10 17:30:13 följande:
    oh vad kul att alla kan fynda på rean!! Längtar tills lokala butiken sänker till 50%. Hoppas det blir snart och att värmen håller i sig så bara jag orkar ta mig dit!!!
    Jag kunde inte kommentera i din blogg, skriver här ist. Ajabaja har "din" stitch i strl 0 på halva priset....
  • Sylt
    anjis78 skrev 2010-07-10 21:40:00 följande:
    Vilken LK köpte du, hade de någon i powder?  Har googlat hela dagen för att hitta en LK i powder (Stlr 2), men utan resultat. Ingen som har sett koftan någonstans?
    En dark pink, fanns bara detta ex. Sen fanns det två av de randiga med glitter (jag o namn....)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV