Odd Molly för oss inbitna del IV
www.kidsandfriends.se
åkte dit på tutu, quicktip och lacielinne
FARLIGT!
Poker --> Jag var snabb som en vessla :) .
Bor hyfsat nära och åker nog dit o hämtar den imorgon. Hade span på en likadan på T som går ut på sön, men denna blir säkert samma pris/billigare
Dunis --> Håll tummarna att strl är rätt :)
Det blev en dyr dag för mig också. Har haft en shoppingrunda på stan innan, avslutade hos Granit som hade kundkväll... det blev inte gratis direkt :)
Förresten!
Ville bara berätta att jag fick pengarna tillbaka fr RUS, hade lite trassel med en kofta och rekl. Men pengar tillbaka, t om frakt.
Tummen upp!
Tack för all omtanke med min reklamation :) Sååå skönt att det ordnade sig!
MEN sen blev det inte riktigt som jag tänkte mig hos kidsandfriends... jag hade fått mail att min kofta fanns i lager och att jag kunde hämta den. Kommer dit och de börjar leta... hittar den inte. Jag provar samma kofta fast i andra färger. Strl 1 är på gränsen t för liten och 2:an sitter som en rock.... Så det var ju skönt. Hittade en Hunkydory som jag ville ta ist. Då visar det sig att de har olika kassor för webbutiken och irl-butiken så jag måste betala för kofta nr2 och vänta på pengar tillbaka på mitt kort... Lagom kul. Men jag fick ett fint doftljus och är nöjd ändå.
NU sitter jag och funderar om jag blivit blåst av en säljare på T. Blir så j*vla trött. Hoppas verkligen att koftan kommer på posten som avtalat..... *grrr*
Åååh, jag är velar som vanligt. Denna gång gäller det en Wool Mix Long Cardigan. Modellen är underbar, nu tänker jag på färgen. Hade en almost black hemma o vände, tyckte den var lite mörkblå. Nu tror jag att jag ångrar mig.... Ni som har en - är den mörkblå el svart. Jag ser ut som ett lik i mörkblått....
Har en military o en vintage chalk.... kanske skall man göra det omöjliga och leta efter en i vintage powder