Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt

Odd Molly för oss inbitna del IV

gambia90 skrev 2010-11-04 19:58:02 följande:
    25% på alla kläder med kod: caroline hos
    www.kidsandfriends.se

åkte dit på tutu, quicktip och lacielinne

FARLIGT!
    TACK för tipset!! *glad och håller tummarna för ett korrekt lagersaldo*
  • Sylt
    gambia90 skrev 2010-11-04 21:37:44 följande:
    Vad har du handlat? Min wigwam försvann ur lagersaldot iallafall direkt efter jag gjort klart min beställning så den bör ju finnas
    Grandmas, almost black strl 1 :)
  • Sylt

Poker --> Jag var snabb som en vessla :) .
    Bor hyfsat nära och åker nog dit o hämtar den imorgon. Hade span på en likadan på T som går ut på sön, men denna blir säkert samma pris/billigare

Dunis --> Håll tummarna att strl är rätt :)

Det blev en dyr dag för mig också. Har haft en shoppingrunda på stan innan, avslutade hos Granit som hade kundkväll... det blev inte gratis direkt :)

• Sylt
    Morty skrev 2010-11-04 22:43:48 följande:
    Grattis! Den är dessutom helt ny ju. Fast det är kanske den på tradra också.
    Nope den på T är beg *nöjd*
    Jag ska nog t Kids idag, hör av dig om jag skall ta med ngt hem t dig :)
  • Sylt

Tack för all omtanke med min reklamation :) Sååå skönt att det ordnade sig!

MEN sen blev det inte riktigt som jag tänkte mig hos kidsandfriends... jag hade fått mail att min kofta fanns i lager och att jag kunde hämta den. Kommer dit och de börjar leta... hittar den inte. Jag provar samma kofta fast i andra färger. Strl 1 är på gränsen t för liten och 2:an sitter som en rock.... Så det var ju skönt. Hittade en Hunkydory som jag ville ta ist. Då visar det sig att de har olika kassor för webbutiken och irl-butiken så jag måste betala för kofta nr2 och vänta på pengar tillbaka på mitt kort... Lagom kul. Men jag fick ett fint doftljus och är nöjd ändå.

NU sitter jag och funderar om jag blivit blåst av en säljare på T. Blir så j*vla trött. Hoppas verkligen att koftan kommer på posten som avtalat..... *grrr*

• Sylt
    smulan0 skrev 2010-11-05 10:15:38 följande:
    jag smörjde också alla stövlar igår! Blev fint!

Sylt när ska du dit? Tänkte åka efter jobbet!
    Var där kl10:30 och där finns MASSOR av fint.... God shoppinglycka!
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-11-06 08:41:32 följande:
    sylt: missade kids and friends igår. Blev kaos på jobbet och kom inte ifrån.. Men så tänkte jag åka idag men det kanske är stängt pga allahelgona! Vet du??? Hoppas dom har öppet imorgon ändå!
    Jag tror helt klart att där är öppet, det står inget annat på deras hemsida och jag såg inget igår.  Det är ju en butik med "söndagsöppet" :)
  • Sylt

Åååh, jag är velar som vanligt. Denna gång gäller det en Wool Mix Long Cardigan. Modellen är underbar, nu tänker jag på färgen. Hade en almost black hemma o vände, tyckte den var lite mörkblå. Nu tror jag att jag ångrar mig.... Ni som har en - är den mörkblå el svart. Jag ser ut som ett lik i mörkblått.... Död 

Har en military o en vintage chalk.... kanske skall man göra det omöjliga och leta efter en i vintage powder Tungan ute

• Sylt
    Mabimao skrev 2010-11-24 19:54:13 följande:
    Tjoho!!!!! Eden Melton coat fanns kvar på Blue lawn.......så ibland stämmer lagersaldot.
    Jag samköpte med kär OM toka så det blir ca 150 var i frakt........så en eden melton för ca 2300 allt som allt.
    Tjoho!!!!!!!! Nu blir det att leta handledsvärmare

Nu till kvällens inköp av Campomaggi. Jag KAN inte bestämma mig. Velar hit och dit. Cognac snyggare, men blir den inte alldeles för ömtålig och toksynliga repor?........finns en på T som jag tycker ser så tråkig ut och färgskiftande ut.......eller........vill ju kunna ha den lääänge.
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1228...

den mörka nog så snygg men mer tålig........eller.........
    Fasen att det skall vara sååååååå svårt. Vill ju inte ångra mig. Jag behöver hjälp!!!!!!!!!
    Här finns båda om ni kollar på valen av färg......
    www.pierotucci.com/bags/totes_in_hand/Campoma...
    Cognac, det gör inget om den blir lite "sliten" det hör till och gör den bara finare....
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV