Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt
    Sara Mia skrev 2010-02-24 16:47:14 följande:
    Om du fortfarande är sugen på jeanskjolen i strl. 1 så hade de den i min lokala butik (Sivi shop i Gävle) i flera storlekar vad jag såg. De har tidigare sagt ett de kan skicka.
    Har hittat i min lokala butik, skall in o prova imorgon. Tack för tipset ändå!

Skönt att du hittade lite ersättning för kjolen
  • Sylt
    elma skrev 2010-02-26 08:17:34 följande:
    bättre sent än aldrig...är det någon om vet någon webshop som har Nobless hood jacket i blå kvar på rea, stl 1 eller 2?
    Ajabaja har en brun...
  • Sylt

Dunis --> Trist och tråkigt med paket som inte kommer. Men det verkar ju konstigt att två olika säljerare skulle blåsa dig på samma vecka *dubbelotur*. Håller tummarna att de kommer snart!

• Sylt

Vann förresten en auktion på T igår. Säljaren hade ett meddelande i det automatiska vinnarmailet. Men där fanns inga kontouppgifter utan bara en trevlig lite hälsning och en önskan från säljaren att jag skulle maila henne min adress. Har man inte tappat lite av funktionen då?

• Sylt
    Pokergirl skrev 2010-03-11 19:44:22 följande:
    Någon med tips, behöver en klänning alt kjol att ha under min Fonda dress i almost black. Tror en svart hade varit bäst. Hittar ingen som känns ok, behöver inte vara OM utan gärna ngt billigare märke.
    HM´s "nattlinne". Kanonfint, jag har dem i måånga färger, bl.a. svart. 149 pix!

Sen tänkte jag på "svarta-T-listan". Kan man inte "lägga" den ngnstans? Typ i en blogg här på FL? Så slipper ni skicka o skicka o skicka
  • Sylt
    Morty skrev 2010-03-11 19:53:38 följande:
    Ja vääääldigt gärna. 'Får' man ha det offentligt här?
    Inte en aning. Men genom att inboxa alla som ber om den så blir den väl ganska offentlig ändå? Menar inte alls att kritisera, vill bara göra det lättare för er *dåligt insatt i FL´s regler*
  • Sylt
    Sandra G skrev 2010-03-11 20:02:56 följande:
    Vilket "nattlinne" är det? Finns det på deras hemsida?
    Kan inte hitta på hemsidan längre, men det finns i butik.
    Smala axelband (reglerbara), spets vid och under byst, bred spets längst ner.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV