Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

I kväll börjar tintin styles julkalender. Första luckan innehåller Odd Molly! Länk till luckan lägges snart ut i bloggen!

• smulan0
    slma skrev 2010-11-30 17:08:36 följande:
    Lite ot men ända inte, var köper ni era ChillNorway grejer ni som har...
    har en hel sida på bloggen om alla återförsäljare och webbutiker! Har blivit rätt många nu!
  • smulan0
    h80 skrev 2010-11-30 20:39:05 följande:
    är det ingen som har rea på chillnorway?
    nantucket har på några plagg som julklappserbjudande.
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-12-03 21:41:56 följande:
    Är det ngn som vet hur Check me Andress är i storlek? Om man normalt har 2 upptill och 3 nertill, vad bör man då ta? Har fått för mig att de är lite större?
    ja rätt stora. Och underdelen är ju hur vid som helst så där behöver du inte oroa dig!!
  • smulan0
    Jontesfru skrev 2010-12-04 15:01:28 följande:
    Jag var på Kosta outlet igår o just då plockar de upp en hel del OM. Super för mig. Där var en blå o brun Annie Oakley tunika o en blå klänning. Där plockades upp Lotta lotta coat i military.  Där var en hel del underklänningar o kjolar. bronte i flera färger, auret(?) blouse. Där fanns tallulah coat i två färger. Frottebyxor från sommaren 10 i flera färger. o en hel del till. bloomers o en brun väska. frill tank i flera färger.

Jag köpte en Lotta lotta coat de hade inte hunnit prismärka så jag fick den för 50% i kassan. en tallula coat (40%) o en underkjol (50%).
    WOW! Superfynd ju!!! Grattis!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV