Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Men gör inte det! Spela roll om du måste köpa en förpackning till. Antaligen hjälper väl rr mer om du tar två om dagen (tror jag) och då blir det kanske billigare i längden att ta två per dag?
Nästa försök kan du ju göra ett försök med två tabletter...
Nu ska jag gå och ta en tablett föresten för det hade jag glömt. Och så folsyra såklart
Klart vi SKA bli gravida!! Tack för dina tummar, Lovelyy, jag behöver dem. Vet ju hur du har det nu.... men vet du vad jag försöker tänka då och då? Att vi ju måste vänta in den rätta lill*. Om det hade blivit nu, hade det inte blivit han eller hon som väntar dig och som kommer att bli den allra bästa.
Sugrör - detta är 14:e månaden......................................... Puh.
Vilken spännande tråd! Har läst bakåt en del och idag är det jag som åker till apoteket och köper rosenrot.
Har försökt få ett syskon till min 4-åring i ett år nu, hade två missfall förra sommaren och sedan dess - nada. Jag räknar kallt med att bli gravid direkt nu med rosenroten
. Lycka till, till mig och alla andra
!
Tog nyss min första rosenrottablett
Ska bli kul o hänga kvar här i tråden
hej
Efter 12 veckors väntan på mensen så dök dem upp idag, samma dag som jag snubblade in på Eran tråd ;) så nu på lunchen blev det en promenad till apoteket. och första tabletten är redan tagen :) Så nu hoppas vi på plus allihop! :)