• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • Helena Dahl
    LillinH skrev 2010-06-23 22:05:15 följande:
    Gu va roligt!!! GRATTIS!! =D
    Tack :) Nu är det eran tur snart :D
  • Helena Dahl
    graf skrev 2010-06-23 16:26:33 följande:
    va skönt o höra! du blir min guru nu heheh
    jasså det funka bra med ryggmärgsbedövningen? hade oxå tänkt o ta den nämligen, låter ju toppen! hade du lustgas oxå?
    hela 15 min mellan verkarna, oj!
    då får jag se till att åka in i tid, vi har ca 7 mil till förlossningen härifrån (är på kusten nu) plus hemsk sommartrafik! gäller att åka i tid då :)
    ringde ni innan?
    har oxå hört att de kan va riktigt jobbigt med hormonerna ett tag men det löser sig förhoppningsvis för mig med :) kan du amma? eller det kanske du inte vill?
    oj va jag frågar hihi, blir bara så glad o upprymd! ha ha

klart du ska va impad av dig själv!
    kram
    Ja jag ringde in på natten och frågade vad jag skulle göra för jag hade tagit typ 6 alvedon under xdet dygnet och det hjälpte inte. Så då skulle jag få komma in så dom skulle hjälpa mig med smärtlindring men då var jag redan öppen 5 cm så då blev vi kvar där :P Du känner när du inte orkar vara hemma mer :) Men det tog ju ändå 15 timmar innan hon var ute så det va ju egentligen inte så brottom dit för min del :P Jag ammar för fullt. Har massa mjölk så jag har haft mjölkstockning och feber men det har löst sig nu tror jag :) Jadå man slutar gråta till slut hehe :D Men allt är ju en omställning och ibland känns det som om man är ganska värdelös men det ordnar sig :)
  • kronanskvinna

Bf idag... Ingen bebis på väg verkar det som =(( Hatar o vänta, känns som bebis aldrig vill komma ut!! Men men inom 21 dagar har jag honom i famnen iaf..

Hur är det med er andra? =D

• Helena Dahl
    kronanskvinna skrev 2010-06-26 16:16:44 följande:
    Bf idag... Ingen bebis på väg verkar det som =(( Hatar o vänta, känns som bebis aldrig vill komma ut!! Men men inom 21 dagar har jag honom i famnen iaf..

Hur är det med er andra? =D
    Du får hoppa stutsmatta så kasnke den kikar ut :D
    Hoppas du slipper gå över så länge iallafall :)
  • kronanskvinna
    Helena Dahl skrev 2010-06-28 14:57:58 följande:
    Du får hoppa stutsmatta så kasnke den kikar ut :D
    Hoppas du slipper gå över så länge iallafall :)
    haha aa får göra det :P

tack det hoppas jag med, men men förr lr senare ska han ut.. vare sej han vill lr inte ;)

Går det bra med ert lilla knyte? =D
  • Helena Dahl
    kronanskvinna skrev 2010-06-28 18:17:13 följande:
    haha aa får göra det :P

tack det hoppas jag med, men men förr lr senare ska han ut.. vare sej han vill lr inte ;)

Går det bra med ert lilla knyte? =D
    heeh ha ut kommer han alltid ;D
    Jo det går bara bra. Idag är första dagen vi är själva och det funkar :P Svårt att ta sig ifrån bara så jag fick äta frukost vid halv 2 hehe men men det blir väl bättre rutiner antar jag :D
  • kronanskvinna
    Helena Dahl skrev 2010-06-29 14:53:37 följande:
    heeh ha ut kommer han alltid ;D
    Jo det går bara bra. Idag är första dagen vi är själva och det funkar :P Svårt att ta sig ifrån bara så jag fick äta frukost vid halv 2 hehe men men det blir väl bättre rutiner antar jag :D
    Ja precis :D

Ja då snart har ni era rutiner osv!! Är lite knövel i början men sånt som ändras med tiden!!

=D
  • LillinH
    Helena Dahl skrev 2010-06-26 13:47:42 följande:
    Tack :) Nu är det eran tur snart :D
    Ja, ca 8 veckor kvar!! =D Tur att det är några veckor i alla fall, det är fortfarande kaos i lägenheten sen vi flyttade in. det går sakta att fixa när man är tjock och trött haha ;)
  • Helena Dahl
    kronanskvinna skrev 2010-06-29 15:05:08 följande:
    Ja precis :D

Ja då snart har ni era rutiner osv!! Är lite knövel i början men sånt som ändras med tiden!!

=D
    Ja jag tycker det är jättesvårt. Vet inte hur ofta hon ska äta riktigt. Hon kan sitta vaken 8 timmar i streck och då vill hon typ äta varannan timme och jag tror det blir för mycket :P
  • Helena Dahl
    LillinH skrev 2010-06-30 11:25:52 följande:
    Ja, ca 8 veckor kvar!! =D Tur att det är några veckor i alla fall, det är fortfarande kaos i lägenheten sen vi flyttade in. det går sakta att fixa när man är tjock och trött haha ;)
    hehe ja jag förstår det :) Passa på o vila nu innan bebis kommer :P Själv har jag varit vaken i nästan 2 dagar...hon har vart så arg så :D
Svar på tråden karlstad någon ?! :)