graf skrev 2010-06-23 16:26:33 följande:
va skönt o höra! du blir min guru nu heheh
jasså det funka bra med ryggmärgsbedövningen? hade oxå tänkt o ta den nämligen, låter ju toppen! hade du lustgas oxå?
hela 15 min mellan verkarna, oj!
då får jag se till att åka in i tid, vi har ca 7 mil till förlossningen härifrån (är på kusten nu) plus hemsk sommartrafik! gäller att åka i tid då :)
ringde ni innan?
har oxå hört att de kan va riktigt jobbigt med hormonerna ett tag men det löser sig förhoppningsvis för mig med :) kan du amma? eller det kanske du inte vill?
oj va jag frågar hihi, blir bara så glad o upprymd! ha ha
klart du ska va impad av dig själv!
kram
Ja jag ringde in på natten och frågade vad jag skulle göra för jag hade tagit typ 6 alvedon under xdet dygnet och det hjälpte inte. Så då skulle jag få komma in så dom skulle hjälpa mig med smärtlindring men då var jag redan öppen 5 cm så då blev vi kvar där :P Du känner när du inte orkar vara hemma mer :) Men det tog ju ändå 15 timmar innan hon var ute så det va ju egentligen inte så brottom dit för min del :P Jag ammar för fullt. Har massa mjölk så jag har haft mjölkstockning och feber men det har löst sig nu tror jag :) Jadå man slutar gråta till slut hehe :D Men allt är ju en omställning och ibland känns det som om man är ganska värdelös men det ordnar sig :)