• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • solblomma

Hej!

Jag har precis blivit medlem här på familjeliv och blev så glad när jag hittade denna tråd Glad Är en 29-årig Karlstadtjej som numera bor på Hammarö och väntar sitt första barn den 24 september. Vore kul lära känna fler som ska ha ungefär samtidigt!

• LillinH
    Helena Dahl skrev 2010-07-02 14:04:13 följande:
    hehe ja jag förstår det :) Passa på o vila nu innan bebis kommer :P Själv har jag varit vaken i nästan 2 dagar...hon har vart så arg så :D
    hehe jag tror min bebbe varit arg idag också, det kändes som hon sparkade mig på kissblåsan :-/ och ibland känns det som hon kommer åt in under revbenen. obehagligt... =)

stackars, vaken i två dagar låter tufft! har du listat ut varför hon är så arg?
  • LillinH
    solblomma skrev 2010-07-02 18:47:20 följande:
    Hej!

Jag har precis blivit medlem här på familjeliv och blev så glad när jag hittade denna tråd Glad Är en 29-årig Karlstadtjej som numera bor på Hammarö och väntar sitt första barn den 24 september. Vore kul lära känna fler som ska ha ungefär samtidigt!
    välkommen till tråden och grattis till bebben =) jag ligger exakt en månad innan då, jag är beräknad till 24 augusti =) men det kan ju lika väl bli ett septemberbarn... spännande detta!!
  • solblomma
    LillinH skrev 2010-07-03 10:36:05 följande:
    välkommen till tråden och grattis till bebben =) jag ligger exakt en månad innan då, jag är beräknad till 24 augusti =) men det kan ju lika väl bli ett septemberbarn... spännande detta!!
    Tack och grattis till augustibebisen! Då är du ganska exaxt 4 veckor före mig Glad Ja, visst är det spännande att känna hur det växer en liten plutt i magen! Har du mått bra under graviditeten hittills?
  • Helena Dahl
    LillinH skrev 2010-07-03 10:34:39 följande:
    hehe jag tror min bebbe varit arg idag också, det kändes som hon sparkade mig på kissblåsan :-/ och ibland känns det som hon kommer åt in under revbenen. obehagligt... =)

stackars, vaken i två dagar låter tufft! har du listat ut varför hon är så arg?
    Tror det är varmt åt henne. Hon är typ hungrig hela tiden...hon svettas väl ut all mjölk :P Så hon har bara blöja på sig på dagarna nu annars dör hon i svett :P
  • Helena Dahl
    Hej!

Grattis :) Kul men fler som ska ha bebis :) Babyboom denna sommar / höst :)
  • solblomma
    Helena Dahl skrev 2010-07-04 17:01:16 följande:
    Grattis :) Kul men fler som ska ha bebis :) Babyboom denna sommar / höst :)
    Tack :) Ser på tråden att din lilla redan tittat ut. Grattis! Hoppas allt gått bra hittills :) Ja, verkar vara många som ska ha nu i sommar/höst. Kul!
  • graf
    Hej!

hej o välkommen!
    kul med någon i samma ålder o stad :)
    jag är 31, bor på kronoparken, pluggar o väntar första barnet 10 Aug fast ibland tror jag hon ska trilla ut när som :)
  • graf
    Helena Dahl skrev 2010-07-04 17:00:32 följande:
    Tror det är varmt åt henne. Hon är typ hungrig hela tiden...hon svettas väl ut all mjölk :P Så hon har bara blöja på sig på dagarna nu annars dör hon i svett :P
    kan erkligen tänka mig hur varmt det måste va för den lilla!
    jag går snart åt hr i värmen på västkusten, antar att det e lika varmt ui karlstad!
    mina ben ser numer ut att tillhöra elefantkvinnan, såååå sexigt! not! hehe
    fick iaf årets första dopp igår :) hur går det för er? visst e det så att man inte ska bada när man e nyförlöst?
    hur står du ut? :P
  • SweetLove

Hänger gärna med här jag med fast jag har bf den 6oktober och inte alls i sommar som ni andra ;)
    Väntar 3e barnet, 27år och bor på Rud.

Svar på tråden karlstad någon ?! :)