• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • LillinH
    graf skrev 2010-07-21 08:29:18 följande:
    haha, supermamman! ja har inte lärt mig flyga, än i af :) he he
    hur är det med dig? gud va ja vill att min kommer ut nu, jag får snart inte plats i min egen kropp känns det som!
    har magen växt ngt? nu på slutet har min blivit större än kurvan, men bm tror det beror på all västska o inte på att det e en jättebebis där inne, får ju hoppas på det...
    det där med flygningen kommer säkert snart, mammor kan väl allt hehe ;)

det är bra för det mesta tack =) men jag kom precis in från en promenad - AJAJAJ! det gör ont att promenera :-/ jag vill oxå att lilla bebben kommer ut nu!! det börjar kännas obekvämt nu. ont här och där, och ingen ställning är skön för ryggen.. imorn ska jag till mn igen, så då får vi se hur kurvan ser ut =)

men du har ju verkligen inte långt kvar nu! =D snart slipper du maggen och allt vatten och får mysa med lilla miraklet istället! håll ut supermama!!
  • LillinH
    graf skrev 2010-07-21 08:32:16 följande:
    Tjejer, när ska vi träffas egentligen? ser fram mot det massor :D
    Jag är i Karlstad från 1 September igen o frammåt o tar gärna en promenix/fika nånstand.
    Promenad i mariebergsskogen kanske? Fika vet jag inte så många barnvänliga ställen än.
    Eller ni som inte fått era bebisar än vid dentidpunken kanske hellre skippar att promenera? Hoppar direkt på fikat? VAd tror ni? Datum som passar?

kram
    ja jag tycker också det vore kul att träffas =D jag kan typ när som helst, är ju bara hemma nu för tiden. eftersom jag har bf 24/8 vet man ju inte alls hur det ser ut i början av september, jag kan ju lika gärna fortfarande vara gravid, om lillan gjort entré då antar jag att det är hon som bestämmer mkt över mitt liv, men jag tycker helt klart vi ska styra upp en träff =)
  • Helena Dahl
    Jag är i Karlstad från 1 September igen o frammåt o tar gärna en promenix/fika nånstand.
    Promenad i mariebergsskogen kanske? Fika vet jag inte så många barnvänliga ställen än.
    Eller ni som inte fått era bebisar än vid dentidpunken kanske hellre skippar att promenera? Hoppar direkt på fikat? VAd tror ni? Datum som passar?

kram
    Klart vi ska träffas :) Ni får se till att få dom små liven snart :P Man behöver vänner i samma sits har jag märkt...man blir lätt ensam. Min telefon har typ inte ringt en gång sen hon kom ut...bara i början när alla skulle komma o titta men sen har ingen brytt sig :P MAriebergsskogen är bra..där kan man fika :D
  • graf

Hej! igår 27 juli 15.04 födde jag min lilla Tara :) 51 cm lång och väger 3240.
    nu är lyckan total!!!
    Solig

• solblomma
    graf skrev 2010-07-28 22:32:58 följande:
    nu är lyckan total!!!
    Solig
    Har varit på semester och här händer det grejor, märker jag! Glad Ett stort GRATTIS!!!!
  • solblomma
    LillinH skrev 2010-07-20 17:25:16 följande:
    det låter klokt! =) jag är nöjd om jag tar mig ut på en promenad då och då, men samtidigt längtar jag tills i höst då jag ska låsa upp träningskortet igen och sätta igång på allvar =)

ja, jag hoppas jag klarar mig bra utan den där filmen. man förstår ju på ett ungefär hur det ska gå till... ;) jag längtar tills det är dags på samma gång som det känns som en skräckupplevelse :-/ men det vore skönt att ha det gjort snart! och jag vill ju träffa lillan snart!!  =) nja, har inte tänkt på det så mkt, men jag tror jag vill åka hem så snart som möjligt efteråt. om det känns som det tar för mkt energi med besökare så får de väl hålla ut lite och vänta hehe ;)

nuförtiden känns inget bekvämt längre, varken sitta, ligga eller stå? vad ska man ta sig till haha? =)
    Nu var det slut med träningen för min del också :) Har börjat få mensvärk, vilket oroar mig lite, och enligt bm är det vila som gäller från och med nu... Vill ju inte att lillen ska pluppa redan 8 veckor för tidigt... Du har inte känt av något liknande?

Håller med om att det mesta känns obekvämt just nu! Att vända sig om i sängen är ju ett helt projekt med alla kuddar som ska vara på rätt ställen ;) Och värre lär det väl bli... Hihi...
  • solblomma

kram
    Ses gärna någon dag förresten! Min lille ska ju inte ut förrän i slutet av september, men vill gärna lära känna fler mammor som man kan umgås med :) Får väl se vilket tillstånd jag är i när vi bokar in en träff :)
  • Helena Dahl
    nu är lyckan total!!!
    Solig
    Åh grattis ;) Gick allt bra ?
  • Uliise
    nu är lyckan total!!!
    Solig
    Grattis! :D
    Majken 100421
  • LillinH
    nu är lyckan total!!!
    Solig
    wow!! GRATTIS! va kul! berätta hur det gick! nyfiken ju =) jag har fyra veckor kvar till bf nu... LÄNGTAR efter lilla prinsessan!!
Svar på tråden karlstad någon ?! :)