• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • bubblan10
    graf skrev 2010-06-10 22:17:18 följande:
    hej o välkommen!
    Jeanette heter jag, vi väntar vårt första barn 10 Augusti :) fast det känns som om det ska trilla ut vilken dag som hellst haha! var i karlstad bor du? har du en "bra" graviditet :)
    Hej hej vi bor på Norrstrand, Glad
    Ja nu är min gaviditet hyffad bra, jag har mått hur illa som helst fick extra hormoner i v6 so jg hade i 11 veckor.. Sen när det försvann led jag av en huvuvärk som inte var av dess like fy vad dålig jag var, fick besöka läkare o kolla reflexer mm, men allt var bra Glad sen efter det fick jag klåda men som tur var försvann den efter en tavegyl.. Och sen efter det fick jag sånna foglossningar som bara har satt sig i bäckenet, så jag har nästan inte kunnat gått, men nu är den ok men inte bra vissa dagar e jobbigare andra inte.. Så nu mår jag mycket bättre o kan glädjas mer hihi....
    Hur har din tid vart då? Flört /
    Bubblan
  • graf
    bubblan10 skrev 2010-06-12 09:21:12 följande:
    Hej hej vi bor på Norrstrand, Glad
    Ja nu är min gaviditet hyffad bra, jag har mått hur illa som helst fick extra hormoner i v6 so jg hade i 11 veckor.. Sen när det försvann led jag av en huvuvärk som inte var av dess like fy vad dålig jag var, fick besöka läkare o kolla reflexer mm, men allt var bra Glad sen efter det fick jag klåda men som tur var försvann den efter en tavegyl.. Och sen efter det fick jag sånna foglossningar som bara har satt sig i bäckenet, så jag har nästan inte kunnat gått, men nu är den ok men inte bra vissa dagar e jobbigare andra inte.. Så nu mår jag mycket bättre o kan glädjas mer hihi....
    Hur har din tid vart då? Flört /
    Bubblan
    min har faktiskt varit identiskt med din hahhinte riktigt, jag har inte haft några extra hormoner och illamående men annars så :)
    har precis blivit sjukskriven för min foglossningar men bara i en månad i taget vilket e lite segt, men men

trivs ni på norrstrand? vi bor på kronoparken, inte drömläge direkt men det e praktiskt eftersom vi båda pluggar :)
  • bubblan10
    graf skrev 2010-06-12 21:48:59 följande:
    min har faktiskt varit identiskt med din hahhinte riktigt, jag har inte haft några extra hormoner och illamående men annars så :)
    har precis blivit sjukskriven för min foglossningar men bara i en månad i taget vilket e lite segt, men men

trivs ni på norrstrand? vi bor på kronoparken, inte drömläge direkt men det e praktiskt eftersom vi båda pluggar :)
    Aha ok ser där ja, har grymma foglossningar emellanåt de har blitt lite bättre, men de kanej sjukskriva mig då jag ej har ett jobb så arbetsförmedlingen e på mig rätt vad det är, men har fått intyg på att jag ej kan ta vad om hels, som sagt det sitter i bäckenet och går bak i rumpvecket hehe...
    Ja vi trivs skit bra på Norrstand.. Jaså bor ni på KRP ni mina gammla hemmatrakter Flört hihi vad pluggar ni??
  • kronanskvinna

Får man hoppa in här? :) Sambon från karlstad & jag från kr-hamn, & vi bor i kr-hamn!! =))

väntar vårt andra barn, bf 26/6.. Så nu går vi i väntans tider!!

När har ni andra bf? :)

• Uliise

Asch, jag har redan fått men jag vill också vara med i er gärliga gemenskap ;) Fick en liten Majken den 21/4. Vore underbart kul att träffas när fler bbisar dimper ner!

• kronanskvinna
    Uliise skrev 2010-06-13 00:32:51 följande:
    Asch, jag har redan fått men jag vill också vara med i er gärliga gemenskap ;) Fick en liten Majken den 21/4. Vore underbart kul att träffas när fler bbisar dimper ner!
    Grattis grattis :D gick förlossningen bra & så!!?? :)
  • graf
    bubblan10 skrev 2010-06-12 22:39:51 följande:
    Aha ok ser där ja, har grymma foglossningar emellanåt de har blitt lite bättre, men de kanej sjukskriva mig då jag ej har ett jobb så arbetsförmedlingen e på mig rätt vad det är, men har fått intyg på att jag ej kan ta vad om hels, som sagt det sitter i bäckenet och går bak i rumpvecket hehe...
    Ja vi trivs skit bra på Norrstand.. Jaså bor ni på KRP ni mina gammla hemmatrakter Flört hihi vad pluggar ni??
    jag är oxå "arbetslös" just nu eftersom sommarlovet har börjat, har skrivit in mig på arbetsförbedlingen och blivit sjukskriven. min läkare har skrivit ett intyg som säger att jag inte kan jobba alls. borde du oxå kunna få:)
    vi pluggar till lärare båda två :)
  • graf
    kronanskvinna skrev 2010-06-12 23:27:14 följande:
    Får man hoppa in här? :) Sambon från karlstad & jag från kr-hamn, & vi bor i kr-hamn!! =))

väntar vårt andra barn, bf 26/6.. Så nu går vi i väntans tider!!

När har ni andra bf? :)
    självklart! hoppa in :) första barnet väntas 10 aug :) bor i karlstad.
    hur är det med dig så här nära inpå? :)
  • graf
    Uliise skrev 2010-06-13 00:32:51 följande:
    alla få va med :)
    hur är det att ha en liten hemma? va det som du hade tänkt dig?
    jag väntar o väntar, kan inte fatta att det 8 veckor kvar för mig, känns som om min lilla ska komma när som hellst! va det lika dant för dig?
Svar på tråden karlstad någon ?! :)