graf skrev 2010-06-06 19:29:47 följande:
jag har tränat på njoy i stan, inte jättebra men ok. just nu tränar jag på carlstads träningscenter, ligger precis vid universitetet men där finns bara gym och "treadmills" mao inga pass. tänkte joina KAUIF till hösten, dom ska vara bra och är billiga. kolla upp dom! jag är på jakt efter en träningskompis :) så mkt roligare att köra med någon!
risk för att bli super deppig om man tränar med dig dock som gått upp så lite o så står ja där o hoppar o vibrerar som en annan flodhäst hehehe!
dålig människa hahah! de e nog ingen fara med det :) första gången va inget speciellt, i min grupp va de många som inte va med alla gånger, du kan ju dyka upp nästa gång om du känner för det? har ni flyttat hit nu?
om du fick jobba med vad du ville, vad skulle det va då?
två studerande med barn kan någ vara tufft, men ja o min sambo kan ju va försökskaniner åt er hehe, eftersom vi pluggar båda två ;) mååååååånga år till....
jag kikade precis på kauif's sida och det såg ju ut att finnas ganska mkt aktiviteter och schyssta priser =D dock verkar det inte finnas något gym? ja, det skulle vara jättekul med en träningskompis, det kan vara himla bra för motivationen! och roligare att träna =)
HAHA! lägg av, 13kg är ju knappast någon flodhästvikt när man snackar graviditet, det är ju precis alldeles lagom och normalt som jag förstått det. jag kommer också hamna där snart känner jag. det verkar gå snabbare för mig med viktökningen ju längre tiden går tror jag...! och du, de kommer trilla bort så snart lilla pyret har kommit ut =)
och jag kommer vara minst lika vibrerande som du, jag har inte en muskel kvar i kroppen eller ett uns av kondition. jag flåsar på väg till affären i huset bredvid hehe.. så det blir tufft när man ska börja komma igång igen..
ja vi får se, kanske jag tar mig i kragen och går på nästa träff. nej, jag flyttar till kd på riktigt i början av juli, så det är först då jag kan gå till mvc där, men då har deras föräldraträffar redan varit..
jag är inte så tekniskt intresserad t ex, så det lutar nog åt kanske kau's program såsom socionom/hälsa och wellness/personal och arbetsliv.. eller nåt i den stilen.
har ni nyss börjat plugga?