• Ajliin

karlstad någon ?! :)

Finns det fler som väntar vår/sommarbebis som bor i Karlstad?
    :)

• Svar på tråden karlstad någon ?! :)
  • Ketty

Hej hej!

Inte insatt i tråden men såg Karlstad :) Jag bor i Karlstad o har bf 21 Juni! Någon i närheten kanske?

• LillinH
    graf skrev 2010-06-05 12:13:45 följande:
    Jag har inte jättebra koll på Karlstad jag heller. Men norrstrand är bra :)
    blir inte att ja utforskat stan så mkt när man inte känner så många. blir lätt sittande här uppe på kronoparken. minder trevligt! men det är nära o bra till universitet, mataffären o gymmet hehe, så himla praktiskt! hoppas vi får större lägenhet snart, har sålt säng o soffa nu, resten av möblerna målas om för fullt!  boar ni nåt?

det va ganska många som inte hade sina killar med sig på föräldragruppen. jag tycker det bästa va att få prata med andra blivande mammor iaf :) fick kontakt med två där som jag nog kommer fortsätta hålla kontakten med!

jag pluggar till gymnasielärare! skitkul, gött o plugga :) inte så mkt pengar dock :( min sambo pluggar oxå! men men, jag rekomenderar det starkt. vad kan du tänka dig plugga?
    perfekt att ha så nära till allt man behöver! =) nepp, vi har inte hunnit börja med det ännu, det händer tusen saker omkring nu känns det som, men till helgen om två veckor ska vi börja göra det hemtrevligt =) äntligen!
    vilket gym tränar du på? jag tänkte köra igång igen till hösten, har ett kort på sats. men det är fryst nu, så skönt hehe =)

jag känner mig som en dålig människa - jag struntade att gå på träffen med föräldragruppen! hoppas jag inte gått miste om livsnödvändig information nu.. :-/

jag vet inte alls vad jag ska plugga, men det vore gött att komma igång med det nångång =) men jag har ju ca ett år på mig att fundera ut nåt och söka =) min sambo pluggar oxå, så det känns ju som att det blir oroande klent med pengar... men om andra klarar det så borde vi oxå göra det! =)
  • LillinH
    Ketty skrev 2010-06-05 22:27:15 följande: