• Lilla Kullan

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chic-känsla.

Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lilla_kullan/gallery/phpo3dbrs.jpg

OBS!!
    Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m49002213.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
  • Ankmor
    Irmas mamma skrev 2011-10-15 11:21:10 följande:
    Finns det ngn ny tråd?

Det finns en "vita hem" tråd som jag tipsat om tidigare, men om ni vill kan ni "nya" alltid få liv i denna tråden själva. en tråd lever så länge det är någon som skriver i den!
    Tomt här just nu...
  • Ej registrerad
    Ankmor skrev 2011-10-15 13:48:10 följande:
    Det finns en "vita hem" tråd som jag tipsat om tidigare, men om ni vill kan ni "nya" alltid få liv i denna tråden själva. en tråd lever så länge det är någon som skriver i den!
    Ok tack då vet jag
  • libero

Har inte varit här på hur länge som helst. Finns ni andra gamla vargar kvar eller hur har ni det? Kom på att jag saknade er goa stämning härinne. Kram till er alla

• musli

Halloj igen tjejer!!!
    Lääängesen jag var här nu. Livet har rullat på och jag jobbar numera som surdegs-bagare i ett fantastiskt bageri som heter Solhaga Stenugnsbageri och ligger i lilla Slöinge!

Nu undrar jag om nån snabbt och lätt kan trolla fram de trådarna vi en gång gjorde med länkar till shopping-ställen online, var väl uppdelat på två trådar i bokstavsordning eller? Snälla!!! 

Hoppas allt är bra med er! Ska efter nyår flytta in i ett 1800-tals hus med härlig trädgård, men det är nog bara för ett år eller två, tills vi hittar drömhuset. 

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaam*

*slänger iväg en extra-varm kram åt kullan och hennes Maja*

Hanna 050511 & Elias 090910
  • libero
    musli skrev 2011-11-21 20:24:14 följande:
    Halloj igen tjejer!!!
    Lääängesen jag var här nu. Livet har rullat på och jag jobbar numera som surdegs-bagare i ett fantastiskt bageri som heter Solhaga Stenugnsbageri och ligger i lilla Slöinge!

Nu undrar jag om nån snabbt och lätt kan trolla fram de trådarna vi en gång gjorde med länkar till shopping-ställen online, var väl uppdelat på två trådar i bokstavsordning eller? Snälla!!! 

Hoppas allt är bra med er! Ska efter nyår flytta in i ett 1800-tals hus med härlig trädgård, men det är nog bara för ett år eller två, tills vi hittar drömhuset. 

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaam*

*slänger iväg en extra-varm kram åt kullan och hennes Maja*
    Kul att se dig igen. Det vore ju lite kul om tråden kom igång lite så här i jultider. Så ni har blivit kvar i Skåne?
    KRAM
  • musli

Vi är kvar i Halland, Hanna har börjat skolan här och nu flyttar jag inte henne en gång till.  :)

Hanna 050511 & Elias 090910
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14