• Lilla Kullan

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chic-känsla.

Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lilla_kullan/gallery/phpo3dbrs.jpg

OBS!!
    Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m49002213.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
  • Lilla Kullan

Haha...Ja, jag är lite lika. mMan får liksom inte samma känsla om en vana ändras. Nu dogtar det kanske kaffe här inne?

• Lilla Kullan

Du ser hur man skriver.
    Doftar heter det

• Hannnas

Jepp nu är jag här med

Fullt kaos hemma och det känns som det är småflisigt sågspån över hela huset men men, ikväll ska vi iaf lägga in ny isolering och sen så kan golvet läggas imorgon

Idag har all (eller de håller på i skrivande stund ) EL och gipsskivor hamnat på plats venten har äntligen gömts i taket och frånluften fått ett nytt hål... o radiatorn flyttats 20cm så det passade fönstret bättre..

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Amelié77 skrev 2010-02-10 12:47:27 följande:
    Gillar golvet skarpt! o sen vet jag ju att ni kommer ha de snyggaste kranarna *host host*
    mage06 skrev 2010-02-10 12:46:29 följande:
    Tack Stina för ny fin tråd, kaffe och kaka Jag suktar efter våren i bloggen. Trots att det är så mycket snö ute och fortsätter att singla... så har jag lite vårkänslor idag. Fåglarna sjunger och solen känns närmre...det tar sig!Vårkram till alla idag tycker jag!www.noamajahemma.blogspot.com
    Åhh tänk om det kunnat vara vår snart känns så avlägset... men tiden går fort... jag börjar ju jobba igen då med
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Nathalie Flisbäck

När jag får pengar över ska jag köpa ngt fint i cult design. Ngn av er som har ngt fint i det? Jag ska ha till både köksbordet, diskbänken & till toa

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14